Gjest otticanet.com?? Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har lyst til å bestille meg et par solbriller, men er litt skeptisk.. Noen som har bestilt herfra som kan fortelle litt om erfaringer?? Hadde vært veldig til hjelp
Gjest otticanet.com Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 første gang jeg skriver et innlegg så ser det ble litt galt.. bestilt fra otticanet.com skulle det stå i innlegget..
Gjest Skya Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Jeg har bestilt flere ganger og er veldig fornøyd. Eneste minuset er at toll-regninga kommer så seint. Den siste gangen så tror jeg det gikk en 3-4 mnd. før den kom. Endret 31. mai 2009 av Skya
Gjest otticanet.com?? Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har bestilt flere ganger og er veldig fornøyd. Eneste minuset er at toll-regninga kommer så seint. Den siste gangen så tror jeg det gikk en 3-4 mnd. før den kom. Takk for svar Selv om regningen kommer så sent så får man vel varen før det?
Gjest Skya Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Ja, den leveres kjapt. Den leveres til og med på døra.
Gjest ottican?? Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Ja, den leveres kjapt. Den leveres til og med på døra. Men det er jo kjempe bra. Da er det jo bare å bestille. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå