Gjest Fuglehue Skrevet 25. juli 2003 #1 Skrevet 25. juli 2003 :o :o :o Først nå har dette gått opp for meg... flytte vekk fra mamma og pappa og sammen med kjæresten! Morratryne hver dag på meg og skumle saker, og det blir for et år siden det er pga skolen mest vi skal bo sammen, åååå åssen skal dette gå?
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #2 Skrevet 25. juli 2003 Ut i fra tittelen du hadde trodde jeg først det var en ny film som hadde kommet! ("Hjelp, vi flyr", "Hjelp, jeg skal gifte meg med min brors svigerinne" eller noe i den duren) Men seriøst: du har lyst til å gjøre dette? Skjønner at du får litt angst av å tenke på det, men det går helt sikkert fint. Hvis dere har det bra sammen og er glade i hverandre tåler dere litt morratryner etter hvert... :blunke: Bare slapp av og ta en dag av gangen. (Et tips er kanskje å bli enige om hva slags forventninger dere har til dette, sånn at dere er enige. Ikke bra hvis den ene feks ser på dette som en midlertidig praktisk løsning mens den andre har en oppfatning av at dette er skrittet før dere kjøper hus, gifter dere, får barn etc...) Lykke til, OgaBoga! :D
Gjest Fuglehue Skrevet 25. juli 2003 #3 Skrevet 25. juli 2003 Så klart vil jeg, jeg savner han fra sekundet jeg setter meg på bussen på vei hjem fra han... bare litt skummelt med noe nytt men vi har veldig lyst begge to å flytte sammen, det blir bare hybel i mora sitt hus nå (så romantisk hehe) men når begge får jobb og "blir voksne" blir det muligens noe ordentlig leilighet, med en pusekatt også :D Begge elsker pusehuer!
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #4 Skrevet 25. juli 2003 Da tror jeg dette kommer til å gå veldig fint! Virker som det er gjennomtenkt og at det er noe dere begge vil, så da får dere bare nyte tiden dere har sammen fremover! OgaBoga + sambo + pusehue = sant
minniepus Skrevet 25. juli 2003 #5 Skrevet 25. juli 2003 Å flytte sammen med mine to puser (kjæresten og katten) er det beste jeg har gjort i hvert fall. Lykke til!!!
Gjest salma Skrevet 25. juli 2003 #6 Skrevet 25. juli 2003 Dette virker så gjennomtenkt og ønsket, atte! Selvfølgelig kan man få litt panikk innimellom. Det er helt normalt, det. Kunsten er, tror jeg, å avklare forventninger på forhånd slik at noen slipper å bli skuffet fordi dere ønsker forskjellige ting. Lykke til!
meta Skrevet 25. juli 2003 #7 Skrevet 25. juli 2003 Alle store skritt på livets vei (voldsom klisjebruk i dag :oops: ) er skumle, men så lenge man går inn i det med åpne øyne, går det så bra så. Enig med et innlegg her om at så lenge dere vet hva den andre parten legger i det, så skal det helt sikkert gå riktig så bra.. Kanskje jeg skal starte ny tråd.. Hjelp vi giftet oss i mai, har kjøpt tomt og bil denne uken og er inni i vår første prøvemåned?? :o :o Jeg ønsker deg lykke til OgaBoga. Av andre tråder virker det jo som du har en snill og omsorgsfull kjæreste!!! Stå på :D
Gjest Fuglehue Skrevet 25. juli 2003 #8 Skrevet 25. juli 2003 ja min ape Sambo er kjempegrei, men er han ikke snill sladrer je bare til mamman hans i samme huset :D
Gjest Coolaid Skrevet 26. juli 2003 #9 Skrevet 26. juli 2003 Vær deg selv, kos dere, lek og ha det moro sammen. Husk å finne på egne ting, egne venner, hobbyer, trening o.l. Vær flink å prate sammen og ikke løp etter han med vaskekosten. Da går det nok bra. Lykke til!
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2003 #10 Skrevet 26. juli 2003 Også kommer du til å lære en hel del om : - tålmodighet - irritasjon - hvilke steder det er mulig å ha sex - prøvelser - hengivenhet - dine egne dårlige sider - hvor morgengretten du er eller ikke er - hvor godt det er å bare ha noen der - å alltid ha noen å diskutere ( alt ) med - hvor ekkelt barber rester er i vasken - dolokkproblematikk - at det faktisk kommer til å gå heeeelt fint, noen opp og nedturer men det er verdt det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå