Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #1 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei. Jeg har lyst å reise på tur i sommer, men jeg er singel og har ingen å reise med. Har noen erfaring med turer som arrangeres for single? Jeg har sett på noen nettsider, men dette var stort sett for single damer i 50 årene. Jeg er 29 år, så har lyst å reise med unge. Noen tips? Hva med spa-tur? Noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #2 Del Skrevet 30. mai 2009 Har reist masse alene, men aldri på sånne fellesturer for single. Mye bedre å reise alene og legge opp ting som man vil selv. Finn flybilletter og hotell på nettet, så er du igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MasterOzzy Skrevet 31. mai 2009 #3 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei. Jeg har lyst å reise på tur i sommer, men jeg er singel og har ingen å reise med. Har noen erfaring med turer som arrangeres for single? Jeg har sett på noen nettsider, men dette var stort sett for single damer i 50 årene. Jeg er 29 år, så har lyst å reise med unge. Noen tips? Hva med spa-tur? Noen erfaringer å dele? Hei du;-) Det å reise alene passer ikke for alle. Jeg reiser ganske mye, og kan godt dra formeg selv noen dager, men synes helst det er kjekt å ha selskap. Spørs også hvor du vil reise. Tenker du Brasil, men ikke snakker Portugisisk er f.eks det håpløst å gjøre på egenhånd.. Reiser du deimot her i europa eller i asia, er det jo ingen språkbarrierer i samme grad. Hvor har du tenkt deg egentlig? Vi skal kanskje på Reggae festival i sør sverige i august, og så videre til danmark i alle fall... Jeg selv er 28, og kompisen min som jeg reiser mest sammen med er 31. Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 31. mai 2009 #4 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei. Jeg har lyst å reise på tur i sommer, men jeg er singel og har ingen å reise med. Har noen erfaring med turer som arrangeres for single? Jeg har sett på noen nettsider, men dette var stort sett for single damer i 50 årene. Jeg er 29 år, så har lyst å reise med unge. Noen tips? Hva med spa-tur? Noen erfaringer å dele? Jeg skjønner hva du mener. De gruppereisene er jo mest for de som er litt eldre. Jeg ville ha følt meg helt malplassert der. Reising alene er uaktuellt for min del, så skulle gjerne hatt noen å reise med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. mai 2009 #5 Del Skrevet 31. mai 2009 Vet om noen som har brukt denne siden for å finne noen å reise med, de syntes det fungerte veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 31. mai 2009 #6 Del Skrevet 31. mai 2009 Har heller ingen å reise med i sommer... en av de få single og barnløse igjen i gjengen. Kunne vært morsomt å reist på en tur med andre ukjente en uke (overlever alltids en uke), men hadde vært veldig greit å vite at det var folk i samme aldersgruppe og kanskje t.o.m. tatt en tur på kafé for å hilse før man drar på tur. Men tror nok uansett jeg er litt for pingle til å tørre å dra på en slik tur alene, da ville jeg nok heller tatt en uke på språk-kurs (for "voksne" , er 29 selv) på egenhånd el. alene en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå