Gå til innhold

Håndklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og drømmemannen min flytter nå inn i vår nye leilighet. Første gang vi har kjøpt :) Så jeg kunne derfor tenke meg å bytte ut alle våre utvaskede håndklær i alle regnbuensfarger.

Jeg ønsker meg håndklær i ordentlig kvalitet som varer og som matcher badet vårt.

Noen som kan gi meg tips på hvor jeg kan få kjøpt det? Jeg bor veldig sentralt i Oslo.

Tusen takk

Skrevet

Ikea har mange fine, ellers har vel Steen og Strøm et greit utvalg.

En billig måte å få håndklær som matcher badet, er å farge håndklærne. Det holder minst like lenge som håndklærne, og du får den fargen du vil ha - hvis du ikke vil ha hvite eller lyse håndklær.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Håndklær i egyptisk bomull er det beste du kan få tak i og fås i Oslos finere interiørforretninger. Forsøk feks. Fru Lyng.

Minnie

Skrevet

Takk for råd begge to. Tror jeg skal satse på å prøve egyptisk bomull. Høres veldig deilig ut. Er fru Lyng den butikken som ligger når man tar trikk mot Stortorvet? Får gå innom der og Steen og strøm så fort jeg har flyttet inn.

Skrevet

Jeg fikk noen håndklær fra Turi Form i gave, og disse er favoritthåndklene mine. De er ganske tykke og myke og holder seg fint etter vask og tørketrommel (snart et år gamle).

Skrevet

I Stavern er det et fabrikkutsalg der de i alle fall selger sengetøy fra turiform til rundt halv pris. Vet ikke om de selger håndklær også.

Men det kan jo hende.

Gjest Jamila
Skrevet

På Smart Club får du kjøpt Cannon håndklær. De er deilige og tykke, og holder seg i årevis. Har hatt mine i 3 år nå, og de er som nye.

IKEA har fine men ikke særlig gode og holdbare håndklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...