Gå til innhold

vanlig å være gretten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helena_*
Skrevet

Jeg har mye hard avføring i tarmene og spiser mye brød, melk (i tillegg til grønnsaker, kjøtt, frukt, fisk, *pasta!:( og ris) og lurer på om man oppfører seg grettent av å spise brød og varer som inneholder mye gluten. Litt merkelig spørsmål dette, meen jeg håper på svar. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Helena_*
Skrevet
Jeg har mye hard avføring i tarmene og spiser mye brød, melk (i tillegg til grønnsaker, kjøtt, frukt, fisk, *pasta!:( og ris) og lurer på om man oppfører seg grettent av å spise brød og varer som inneholder mye gluten. Litt merkelig spørsmål dette, meen jeg håper på svar. :)

Jeg lurer også på om disse glutenholdige varene (som jeg har spist mye av) gjør det slik at det blir vanskelig for kroppen å gjøre nytte av vitaminene jeg får av andre varer. :sukk:

Skrevet

Jeg kjenner flere som blir dårlige i magen av både hvete, poteter og melk.

Du kan jo prøve å kutte ut de matvarene du tror er dårlige for deg, se om du blir bedre, og så gjeninnføre en etter en for å finne ut hva du ikke tåler.

Lykke til.

Skrevet

Sjekk om du har proteinintoleranse av noe slag. Veldig vanlig å være intolerant mot gluten- (brød) og kaseinprotein (melk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...