Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har mye hard avføring i tarmene og spiser mye brød, melk (i tillegg til grønnsaker, kjøtt, frukt, fisk, *pasta! og ris) og lurer på om man oppfører seg grettent av å spise brød og varer som inneholder mye gluten. Litt merkelig spørsmål dette, meen jeg håper på svar.
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har mye hard avføring i tarmene og spiser mye brød, melk (i tillegg til grønnsaker, kjøtt, frukt, fisk, *pasta! og ris) og lurer på om man oppfører seg grettent av å spise brød og varer som inneholder mye gluten. Litt merkelig spørsmål dette, meen jeg håper på svar. Jeg lurer også på om disse glutenholdige varene (som jeg har spist mye av) gjør det slik at det blir vanskelig for kroppen å gjøre nytte av vitaminene jeg får av andre varer.
Brunhilde Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Jeg kjenner flere som blir dårlige i magen av både hvete, poteter og melk. Du kan jo prøve å kutte ut de matvarene du tror er dårlige for deg, se om du blir bedre, og så gjeninnføre en etter en for å finne ut hva du ikke tåler. Lykke til.
Sekretæren Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Sjekk om du har proteinintoleranse av noe slag. Veldig vanlig å være intolerant mot gluten- (brød) og kaseinprotein (melk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå