mimifin72 Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 hvor ofte har man ligamentsmerter? Kommer de på forskjellige steder? Jeg har hatt en del, de kommer og går veldig fort, I det siste har jeg hatt noen stikking i underlivet... Er det noe som kommer og går? Har dere hatt dem hele tiden? Det ble litt mange spørsmål, hehe. Takk!
Saeria Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 For min del var det mest stikking og draing i området rundt lysken. Det kom og gikk. Det er en liten stund siden jeg har hatt det nå. Var mest i starten på svangerskapet at jeg hadde en del ligamentsmerter.
mimifin72 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2009 takk for svar, Saeria Noen flere? Er helt grønn her... Har man de hver dag eller?
Saeria Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 For meg var det litt opp og ned. En periode hadde jeg de daglig. Det var forholdsvis tidlig i svangerskapet.
Aftensol Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Jeg kjente de også kun i lysken.. Har det fremdeles også hvis jeg går mye.. Men jeg hadde/har de ikke hver dag, de kom og gikk som de ville egentlig
Edie Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Jeg kjente ligamentsmerter som draing og stikking i lysken og nederst i magen. De første ukene kjente jeg nesten daglig, så ble det sjeldnere og sjeldnere, og nå har jeg ikke slike smerter i det hele tatt lengre.
jente 79 Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Når jeg var gravid med lillegutt hadde jeg de av og til. Ikke hver dag og i veldig ulik styrke. Kunne spesielt komme hvis jeg reiste meg brått fra en stol eller lignende, da kunne det gjøre så vondt at jeg måtte stoppe litt før jeg gikk videre. Har hatt det ganske likt nå, men ikke fullt så mye som sist...
Gjest Gjest_ANONYM_* Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Kan jeg spørre hva ligamentsmerter er ?
Saeria Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 Ligamentsmerter får man i gravidteten når de leddbåndene i bekken/livmorområdet strekker seg når livmora vokser.
Skogtussa Skrevet 1. juni 2009 #12 Skrevet 1. juni 2009 Jeg er nå snart 9 uker på vei, og jeg syns smertene kommer sjeldnere nå. Sluttet de å komme så ofte hos dere også, så tidlig som i uke 8/9?
¤Linda¤ Skrevet 1. juni 2009 #13 Skrevet 1. juni 2009 Hm...da jeg var gravid med sønnen min,fikk jeg noen kramper som det blir beskrevet her.Men de kom egentlig bare da jeg nøys/hostet eller strkte meg veldig. Er det det samme? :klø:
jente 79 Skrevet 1. juni 2009 #14 Skrevet 1. juni 2009 Jeg er nå snart 9 uker på vei, og jeg syns smertene kommer sjeldnere nå. Sluttet de å komme så ofte hos dere også, så tidlig som i uke 8/9? Nei, jeg hadde de mye lenger. Har de fortsatt nå, husker ikke når jeg sluttet å få de sist. Men var ganske langt på vei... Hm...da jeg var gravid med sønnen min,fikk jeg noen kramper som det blir beskrevet her.Men de kom egentlig bare da jeg nøys/hostet eller strkte meg veldig. Er det det samme? :klø: Ja, det kan nok være det samme. Jeg kan også få det når jeg nyser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå