Gå til innhold

Trufet på en X ...etter 20 år!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vimse_*
Skrevet

Har helt plutselig støtt på min første kjæreste, vi har ikke sett hverandre siden dengang (20 år!) og nå sa det bare pang da vi traff hverandre igjen.

Noen som har erfaring med dette? Vi var ca 17 år gamle dengangen og hadde et veldig fint romantisk og udramatisk kjæresteforhold, første for oss begge.

Noe jeg bør tenke på/passe meg for? At jeg er helt blind kanskje?

Vi har nemlig avtalt å møtes igjen.... :rødme:

Noe jeg finner veldig attraktivt er at han dengang i hvert fall var utrolig snill, harmonisk og omtenksom. I tillegg til at vi passet veldig godt sammen selvsagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes da bare hyggelig og spennende ut :)

Gjest Gjest
Skrevet
Har helt plutselig støtt på min første kjæreste, vi har ikke sett hverandre siden dengang (20 år!) og nå sa det bare pang da vi traff hverandre igjen.

Noen som har erfaring med dette? Vi var ca 17 år gamle dengangen og hadde et veldig fint romantisk og udramatisk kjæresteforhold, første for oss begge.

Noe jeg finner veldig attraktivt er at han dengang i hvert fall var utrolig snill, harmonisk og omtenksom. I tillegg til at vi passet veldig godt sammen selvsagt.

Så gøy!!!

Jeg møtte ex etter 14 år, helt tilfeldig på gaten.

nå bor vi sammen på tredje året og har det helt supert sammen..

Lykke til!!:-)

Skrevet

Det høres spennende og romantisk ut. Lykke til!

Skrevet (endret)

min mormor hadde en kjæreste da hun var 16 år.. de møttes igjen da hun var noen og femti år.. nå har de vært gift i 11 år :)

go for it!

heter det ikek at gammel kjærlighet ruster aldri?

Endret av NoAngel
Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Å så søtt å høre om mennesker som blir sammen med den første kjærligheten sin igjen :):dagens-rose:

Oppdater hvordan det går ;)

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Nei, ikke noe du trenger å passe på, såvidt meg bekjent.

Lev livet og kos deg, dette høres da bare hyggelig ut! :)

Gjest Gjest_Vimse_*
Skrevet

Hei og takk alle sammen!

Det var jo bare en masse hyggelige tilbakemeldinger, så koselig!

Jeg føler jo litt at det nesten er for godt til å være sant, men jeg må bare prøve og se hva dette kan bli! Det som er forskjellen her er at vi vet så mye om hverandres allerede, det gir en helt spesiell trygghet, og at vi kjente hverandre som barn da man var mye mere åpen og ekte. Jeg vet liksom allerede hvilken kjernekar som skjuler seg under den nå litt ... eh... tøffere overflaten.

Og, jeg tror han føler det samme! Det føltes som om vi kjente hverandre like godt som før og at de 20 årene som hadde gått ikke eksisterte. Vi bare snakket og snakket og kunne ikke ta øynene fra hverandre!

Må innrømme at jeg er litt nervøs infor neste møte, det første møtet var så spontant og ufarlig, nå ligger det litt mer forventninger i bildet. Nå ja, det er vel bare å hoppe i det! Jeg er i hvert fall helt sikker på at han kun har ekte og ærlige hensikter :)

Skrevet

Lykke til! :)

Er jo kjempe spennende og se hvordan dette kommer til å gå.

God kjemi, er jo en veldig bra start i hvertfall ;)

Gjest Smaragd
Skrevet
Hei og takk alle sammen!

Det var jo bare en masse hyggelige tilbakemeldinger, så koselig!

Jeg føler jo litt at det nesten er for godt til å være sant, men jeg må bare prøve og se hva dette kan bli! Det som er forskjellen her er at vi vet så mye om hverandres allerede, det gir en helt spesiell trygghet, og at vi kjente hverandre som barn da man var mye mere åpen og ekte. Jeg vet liksom allerede hvilken kjernekar som skjuler seg under den nå litt ... eh... tøffere overflaten.

Og, jeg tror han føler det samme! Det føltes som om vi kjente hverandre like godt som før og at de 20 årene som hadde gått ikke eksisterte. Vi bare snakket og snakket og kunne ikke ta øynene fra hverandre!

Må innrømme at jeg er litt nervøs infor neste møte, det første møtet var så spontant og ufarlig, nå ligger det litt mer forventninger i bildet. Nå ja, det er vel bare å hoppe i det! Jeg er i hvert fall helt sikker på at han kun har ekte og ærlige hensikter :)

Er det lov å spørre om hva som var grunnen til at dere gikk fra hverandre for tyve år siden...? :sjenert:

Du skrev bare at dere hadde det så romantisk og udramatisk sammen, og da lurer jo jeg på hvorfor dere endet det :)

Gjest Gjest_Vimse_*
Skrevet
Er det lov å spørre om hva som var grunnen til at dere gikk fra hverandre for tyve år siden...? :sjenert:

Du skrev bare at dere hadde det så romantisk og udramatisk sammen, og da lurer jo jeg på hvorfor dere endet det :)

Tja, det var nok jeg som styrte det dithen...var ung og naiv og ikke klar for å binde meg. Jeg var jo bare 17! Ingen spes grunn. Jeg fikk aldri vite hvordan han egentlig følte dette da. Det virket som han tok det greit. Jeg tror ikke noen av oss var sånn stormforelsket, vi snakket i hvert fall ikke om det, men vi var veldig glade i hverandre og koste oss masse i hverandres selskap, vi hadde veldig like behov og kranglet aldri. Nå derimot har jeg mye sterkere følelser i sving. Merkelige greier! Litt skummelt.

Han både er og ikke er samme person. Det er som om jeg har hoppet midt inn i en gammel film, og plutselig må spille hovedrollen. Livet er merkelig og uforutsibart! Jeg klarer ikke helt å få grepet om dette her. Jeg må jo lære ham å kjenne pånytt egentlig. Vel, igrunnen tror jeg at jeg ikke skal spekulere for mye, jeg blir visst smårar! Jeg som blir så sjeldent ordentlig forelsket, føler meg stormforelsket etter å ha sett en person bare EN gang på 20 år!

Gjest Gjest
Skrevet

Fantastisk!! Høres så koselig ut. Forresten, har ingen av dere etablert dere med familie i mellomtiden da? Lykke til-klem :klemmer:

Skrevet

Nei, jeg skjønner ikke. Er du lei av å hore rundt, og har blitt passe needy, så plutselig fant du ut at det kunne være hyggelig å være sammen med en stabil mann du er trygg på? Eller fant du plutselig ut at du kunne gjøre det godt igjen fra den gangen du gjorde det slutt????

Kjerringer. Umulig å forstå seg på.

Skrevet
Fantastisk!! Høres så koselig ut. Forresten, har ingen av dere etablert dere med familie i mellomtiden da? Lykke til-klem :klemmer:

Jo, begge to! Men nå er vi begge single igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...