Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #1 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg var og så etter bikini på hennes og mauritz forleden, jeg fant en perfekt en, men fikk nesten hakeslepp da jeg skulle prøve den. Ikke nok med at det trengs noe kunnskap og tålmodighet for å finne rett bikini, så skulle jeg i tillegg prøve den forran en klaff som nærmest kun skjulte understellet. Jeg er ikke den laveste damen i blokka, med mine 185 centimeter raget puppene mine godt over toppen av klaffen. Skal love dere det er lite lett å prøve en bikini mens du ser ned i gulvet for å skjule det ene og det andre som henger. Det er ikke bare på h&M jeg har merket dette heller, en annen gang var det bare 140 cm med rullegardin i prøverommet på en sportsforetning. Hva tenker de egentlig med de som setter opp slike ting? Ja til totalt lukket prøverom der døra er det eneste hølet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_emmy_* Skrevet 30. mai 2009 #2 Del Skrevet 30. mai 2009 Og ja til normalt lys som ikke får en til å se ut som en real bleik hval! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #3 Del Skrevet 30. mai 2009 Ja til postordrekjøp av klær. Stua er mitt prøverom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 30. mai 2009 #4 Del Skrevet 30. mai 2009 Ja til postordrekjøp av klær. Stua er mitt prøverom Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 30. mai 2009 #5 Del Skrevet 30. mai 2009 Og nei til perfekte (tynne) butikkansatte som roper til deg, mens du står svett i prøverommet, og spør deg om buksa passa!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 31. mai 2009 #6 Del Skrevet 31. mai 2009 Forrige uke skulle jeg prøve en kjole uten bh i et lite prøverom laget av stoff! I tillegg var stoffveggen mellom mitt prøverom og det eneste andre prøverommet i butikken halvveis revet vekk. Hadde det vært noen i det andre prøverommet, hadde butikken tapt 1000,- på meg i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 31. mai 2009 #7 Del Skrevet 31. mai 2009 Og nei til perfekte (tynne) butikkansatte som roper til deg, mens du står svett i prøverommet, og spør deg om buksa passa!!!!!! De fleste som blir ansatt i butikk (spesielt butikker som Bik Bok og Vero Moda) blir kun ansatt pga. utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 1. juni 2009 #8 Del Skrevet 1. juni 2009 De fleste som blir ansatt i butikk (spesielt butikker som Bik Bok og Vero Moda) blir kun ansatt pga. utseende Drittirriterende! Jeg kjenner jeg blir så suuur!! Samme greia som Victoria becham sine bukser, de slutta på 38 eller noe for at hun ikke ville "feite" folk skulle gå med klærne......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #9 Del Skrevet 18. juni 2009 Enig! Jeg er selv 168 cm høy, men har merket at det innimellom er noen høye menn i prøveromområdet med kjæresten som har en tendens til å la blikket falle over døra og inn til prøverommene..! Jeg tror at de setter opp sånne klaffer for å unngå tyverier, men det er kjipt. På H&M har de uansett dårlig kvalitet på klærne og fulle prøverom til enhver tid, for få ansatte på jobb til at man kan få hjelp til noe og det er varmt og trangt og lyset får en til å se blåhvit ut..! Jeg har sluttet helt å handle der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta. Skrevet 18. juni 2009 #10 Del Skrevet 18. juni 2009 ^ Åh ja. Skulle prøve bikinitopp en gang, og utenfor sto en gutt som ventet på kjæresten. Merket tydelig at han prøvde å se inn dit jeg var ;d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 19. juni 2009 #11 Del Skrevet 19. juni 2009 ^ Åh ja. Skulle prøve bikinitopp en gang, og utenfor sto en gutt som ventet på kjæresten. Merket tydelig at han prøvde å se inn dit jeg var ;d Eg var saman med ein gut ein gong som var over 1,90m, og han hata slike stader - han kunne jo ikkje la vere å bli sett utanfrå, så han kjente at alle inni prøveromma trudde han glodde på dei, medan han sjølv stakk ut langt over når han skulle prøve noko... Vi hadde motsett problem: båsane dekte jo ikkje ræva mi (eg er stutt), medan han kunne ikkje få dekka brystkassa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #12 Del Skrevet 19. juni 2009 Slikt tull som dette hadde vi sluppet om vi hadde et naturlig syn på kroppen og mennesker i alle aldre kunne vært naken sammen uten at noen begynte å peke og le eller at det skulle være flaut. Da kunne vi like godt skiftet klær midt ute på gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 19. juni 2009 #13 Del Skrevet 19. juni 2009 Det irriterer meg at de prøverommene med dører ofte har ei svær glippe på begge sider av døra så alle på utsiden kan stå å se på alt som skjer der inne. Det er en grunn til at jeg IKKE skifter midt ute i butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 20. juni 2009 #14 Del Skrevet 20. juni 2009 Jobber i butikk.... Svaret er nok ganske enkelt: prøverommene er små fordi det skal være mest mulig plass til varene. Skjønner det er irriterende. Når det gjelder utformingen av enkelte prøverom må jeg si at det er mange latterlige løsninger. Heldigvis ikke i den butikken jeg jobber, der har vi dører som dekker en høy kropp, og som lukkes helt igjen. Mitt råd er: dersom du er ukomfortabel i prøverommet i butikken, deponér på varene og prøv hjemme. Da kan du jo prøve med klær du har fra før også, se hva du kan kombinere de nye plaggene med. Smartere handel! De fleste butikker har åpent kjøp i noen dager mot kvittering. Dette gjelder jo dessverre ikke badetøy, så det må vi alle bite i oss....også vi som jobber i butikken....men heldigvis er det bare en gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 21. juni 2009 #15 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg bor i Trondheim, og det er et par butikker som har mildt sagt forferdelige prøverom! H&M på Solsiden og flere steder har båser der døra lukkes helt igjen, disse er best, synes jeg! Men Vero Moda på City Syd er tragisk, der man trekker for en "skinn"- gardin som når meg midt på brystet ca.. og jeg er ikke høyere enn 170 cm! Jeg blir rett og slett sur av sånt, og unngår å handle der, men det er jo synd, for de har masse fint! Cubus på KBS har også dårlige prøverom, med en tynn gardin med glipper på begge sider.. Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. juni 2009 #16 Del Skrevet 21. juni 2009 "går det bra der inne?!!!" skal man svare ja eller anta at det er noen av de 5 prøverommene ved siden av? MEN greie de prøveromma som har inne og utelys og littegrann bøy i speilet så du ser tynnere ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 22. juni 2009 #17 Del Skrevet 22. juni 2009 De fleste som blir ansatt i butikk (spesielt butikker som Bik Bok og Vero Moda) blir kun ansatt pga. utseende Ikke kun - men det spiller sikkert en stor rolle. Bare for å pirke litt. Og ja, små prøverom er utrolig ubehagelig. Men en ting jeg lurer på, hvorfor er det så mange forskjellige dør-løsninger? Hvorfor er det noen som er åpen nede ved føttene, og åpen fra hodet og opp? Er det for å forhindre stjeling? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå