Gå til innhold

Hvordan finne ut om jeg kler lyst hår...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

..uten å bleke det? Hår mørkebrunt hår nå, farget en eller to nyanser mørkere enn hva jeg har opprinnelig . Har hatt denne fargen i noen år. Vil så gjerne finne ut om jeg kler blondt hår... :lol: Har ikke digitalkamera, så jeg får ikke sjekket på en slik internett makeover side heller..Ikke har de parykkbutikk her i byen.

Noen tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å bestille en time hos frisør for bleking/farging så får du vite det der ? De har jo både erfaring og sikkert noe løshår også.

Det strider vek egentlig mot naturlovene at du skal passe blondt hår når du er mørk ..... du vil veldig fort få ettervekst o.l.

Et alternativ er jo å stripe det forh. lyst noen steder.

Skrevet

Jeg kan bare råde deg til å IKKE gjøre det.

Det vil ikke se naturlig (eller pent) ut når du endrer hårfargen totalt.

Håret vil bli veldig slitt.

Mye mas med ettervekst osv.

Og ikke stol 100% på frisøren, ofte er de ute etter å tjene penger og gjør dette uten å mukke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar.

Men det jeg mener ee jo at jeg vil se hvordan jeg ser ut med det, UTEN å bleke det. Så får jeg vurdere det utifra det om jeg bleker det eller ei.

Vet det er vanskelig å få til dette, men det kunne jo hende at noen her inne har en super ide. Har de forresten parykker hos frisører? Kunne jo prøvd en lys en der i tilfelle.

Skrevet

På Glitter har en parykker som ikke koster skjorta i alle farger. Kjøp deg en sånn da vel :briller: .

De ser ikke naturlige ut og er sikkert veldig syntetiske, men du får i hvert fall et hint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...