Gå til innhold

Solfaktor 50, relativt billig?

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Hvor kan jeg finne faktor 50/sunblock relativt billig, i stor flaske? Alt jeg finner av faktor 50 er sånne bittesmå flasker som koster et par hundre kroner, og jeg bruker jo opp en sånn flaske på en uke...

Kan være både fysisk butikk og nettbutikk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

50 tror jeg ikke de har, men iherb har endel på 40. Og det er en ganske så billig butikk. (Ligger en kode her i et innlegg under tror jeg)

Gjest Teebie
Skrevet

Kjøpte akkurat solkrem (Soltan - Boots eget merke)med faktor 15 på Boots apotek, koster rett i underkant av 100 kr:) De hadde faktor 50 også i 200 ml, mener jeg. Vil tro det koster omtrent det samme. :)

Skrevet
Kjøpte akkurat solkrem (Soltan - Boots eget merke)med faktor 15 på Boots apotek, koster rett i underkant av 100 kr:) De hadde faktor 50 også i 200 ml, mener jeg. Vil tro det koster omtrent det samme. :)

Mener jeg har lagt merke til at prisen pleier å øke med faktoren.. Ikke nødvendigvis så mye, men litt, så faktor 50 kan fort bli litt dyrere..

Gjest Grafica
Skrevet

Ja, og flaskene blir også mindre jo høyere solfaktor det er... Grundig irriterende, for noen av oss må ha faktor 50 for å ikke se ut som en hummer hele sommeren! :ler:

Gjest 1: Iherb på nettet da eller? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, og flaskene blir også mindre jo høyere solfaktor det er... Grundig irriterende, for noen av oss må ha faktor 50 for å ikke se ut som en hummer hele sommeren! :ler:

Gjest 1: Iherb på nettet da eller? :)

Den lett forvokste iherbtråden :ler:

Men butikken er utrolig god, og har mengder av rimelige varer :) Skader heller ikke med en rabatt på 5 dollar :)

Skrevet

Siden jeg ikke vil lese anatomi kom jeg over denne siden for deg :)

Her er den billigste solkremen, neders i testen finner du barnesolkrem, f.eks. Garnier ambre solaire kids spraykrem, faktor 50+, 125 kroner for 200 ml. Det var jo ikke så ille. Har sett at noen barnesolkremer har en annen "morsommere" farge, men for denne prisen går det nok fint :) Står desverre ikke hvor man får kjøpt den, men mener jeg har sett Garniersolkremer mange steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...