Gå til innhold

Nå skal de lage remake av Alien (1979)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bloody-disgusting.com/news/16328

Dette er så håpløst som det kan bli.

Fatter ikke at de engang tør og røre Alien. Det er uforståelig. Det er jo ikke noe som er feil med den.

Tør ikke tenke på hvordan det blir når de skal presse inn masse CGI effekter og hotte skuespillere.

Predator uten Arnold? faen det er jo som øl uten alkohol. Det funker faen ikke!

Dum som jeg er kommer jeg sikkert til å se dem fordi jeg er så sinnsykt nyskjerrig og så ender jeg nok opp med å ødelegge minne om filmene for alltid. helvete heller!

Mens Fox er på krigstien så kan vi jo ta flere dypdykk bakover i katalogen..

Hva med en remake av Gudfaren med Eminem i hovedrollen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal de endre på noe som funka veldig godt i utgangspunktet?!?!? :klø:

For lite å gjøre kanskje...? :roll:

Gjest Gjest
Skrevet

AAaaarrggghh! :frustrert:

All denne Hollywood-remakingen gjør meg gal. Selv om jeg *kremt* ikke mister helt nattesøvn av en ny Predator, så er Alien et ytterst godt eksemplar på perfeksjon. Og ingen, ingen kan noensinne spille Ripley utenom Sigourney Weaver!

Skrevet

Nei nei nei nei nei, den er perfekt, går ikke an. Liker mange remakes men av alien neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei.

Hater forresten avp filmene, hovedsaklig fordi dei er for mørkt filma. Må jo sitte å myse for å se hva som skjer. Dei har so mange digge effekter og kostymer. Og så er det so mørkt at ein greier jo ikke å se hva som foregår eller effektene/kostymene.

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at de skal remake Alien. Ryktene taler sterkt for prequel, og det høres også langt mer logisk ut for meg. Med andre ord: Ingen grunn til bekymring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...