Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har prøvd H&M sin "øyenbrynsmascara", og den funker greit en stund. Har også prøvd vaselin(!) etter tips jeg fikk, men det funka ikke. Har også lite tro på rosebud som jeg har fått tips om.

Hva annet kan jeg prøve som samler brynene fint og holder de på plass lenge?

Vil helst ha så billig som mulig, men bra. Kan man få noe for rundt en hundrings eller mindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker øyebrynsgele fra Body Shop. Jeg liker den bedre enn den fra h&m.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har prøvd H&M sin "øyenbrynsmascara", og den funker greit en stund. Har også prøvd vaselin(!) etter tips jeg fikk, men det funka ikke. Har også lite tro på rosebud som jeg har fått tips om.

Hva annet kan jeg prøve som samler brynene fint og holder de på plass lenge?

Vil helst ha så billig som mulig, men bra. Kan man få noe for rundt en hundrings eller mindre?

Har funnet ut at hårvoks er bra. Bruker Dax wave & groom, (den røde boksen) og den varer i evigheter. Stryker bare litt voks over brynene og former dem med øynebrynsbørste etterpå.

Gjest Gjest_Larsen_*
Skrevet
Har funnet ut at hårvoks er bra. Bruker Dax wave & groom, (den røde boksen) og den varer i evigheter. Stryker bare litt voks over brynene og former dem med øynebrynsbørste etterpå.

Kødder du? Tror ikke det er særlig bra å ta sterk voks på bryna. Jeg sverger til Body shops...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Kødder du? Tror ikke det er særlig bra å ta sterk voks på bryna. Jeg sverger til Body shops...

Det er vel ikke farlig :sukk: ? Har aldri merket noen "bivirkninger". Tar bare på litt med fingrene , og fjerner det om kvelden med øynemakeup-fjerner.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker hårspray! Sprayer bare litt over øyenbrynsbørsten, og grer så hårene. Kjempegreit og billig. BAre pass på å ikke spraye direkte, hårspray i øynene er ikke bra, og hårene blir altfor stive.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har brukt hårspray. sprayer litt i hånda, bruker en ren maskarabørste og gnir inn i hårsprayen, også påfører på øyebynene. funker veldig bra!

Gjest Christabelle
Skrevet

Vær litt forsiktig med å bruke ting som ikke er ment til ansiktet hvis dere har tendenser til å få kviser. Tenker også på at øyeområdet er sart. Spray hårsprayen på fingeren og fordel på brynene; ikke spray i ansiktet.

Når det er sagt så sliter jeg selv med å finne noe fordi det ene brynet er delt, sik at de ytterste hårene peker rett opp :tristbla: Ser dritdumt ut. Jeg bruker MAC sin blanke brynsgele. Er ikke kjempefornøyd og kommer ikke til å kjøpe den igjen. Prøv hårgele som gir sterkt hold (mener å huske L'Oreal sin blir veldig stiv). Billig er det også. De soper inn penger på de små tubene med brynsgele med nøyaktig samme innhold ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker også hårspray. Sprayer litt på en gammel tannbørste (en breid og myk) og tar et sveip over og brynene sitter perfekt uten at det ser tilgjort ut eller at du ser at det er brukt noe på de. Bruker den store rosa sprayen far HM.

Har prøvd utallige gjennomsiktige maskara, men de bare smuldrer opp og flasser i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...