Gjest fisk Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Er det noen andre som har sett sesongfinalen av siste sesong? Og filmen/den lange, absolutt siste episoden (The Final Break)? Jeg har sett den, men lurer på om jeg er den eneste? Den vekket noen tårer, ja...
MarianneE Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 jeg har ikke sett det, men broder'n har sett det og fortalt. Trist, og det er vel slutt der. På en måte håper jeg det er slutt der, hvor lenge skal det vare osv...
Gjesten Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Jeg ble litt oppgitt over at de holdt på så lenge jeg. Klarte ikke følge med lenger enn litt uti 2. sesong
effy Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har sett ferdig prison break inkl "final break". Synes ikke den var sååå bra, men greit å få avsluttet serien.
Gjest 24 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har sett ferdig prison break inkl "final break". Synes ikke den var sååå bra, men greit å få avsluttet serien. ELENDIG slutt!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 sett for lenge siden.. dårlig slutt i forhold til hvor bra den startet...burde ikke holdt på så lenge spør du meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå