Gjest Familiefilm Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Skal feire familiebursdag i morgen kveld. Tenkte gjøre en vri med pizza og familiefilm. Må passe fra 7 år til 85 år (sistnevnte er skarp og ungdommelig). Tenkte på Orps -the movie eller hundehotellet. Ingen av disse er kommet ut på dvd ennå. Tenkte deretter på Pitbullterje - men den har noen av de voksne (!!) gjestene sett. Andre forslag? Tenkte unngå animasjon, men det er ingen absolutt. Har imidlertid sett madagaskar-filmene, over hekken, biefilmen, shrek-filmen... Evt andre forslag?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 er vel bare animasjonsfilmer jeg kommer på som passer for alle.. wall-e og happy feet synes jeg passer både for store og små (har sett begge på kino sammen med samb) ellers så er det jo MANGE disney filmer som fungerer. Kanskje Kurt blir grusom også vil fungere. her er det humor både barn og voksne skjønner seg på
Gjest Wind Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 (endret) Et kongerike for en Lama er jo også morsom. Ellers har jeg egentlig ingen forslag... Heldiggrisen Babe er jo veldig koselig, da.. Edit: Merker at jeg tydeligvis begynner å bli litt gammel. Endret 30. mai 2009 av Wind
angeleyes Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Happy feet er veldig bra og passer for både voksne og barn. Ellers så er istid-filmene bra, men det er animasjon da.
Gjest Gjest_H Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Et kongerike for en lama er jo rett og slett genial, tror folk i alle aldre synes denne er morsom
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Det kan hende det blir "et kongerike for en lama" Hvis ingen har en spillefilm å anbefale? Gjerne norsk. Lillejenta har vært begeistret for det NRK har produsert - oss voksne også. F.eks Linus i svingen og Orps som jeg har nevt.
Nausicaä Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Pixar - wall-e eller rattatouille for eksempel. (Du nevnte mange dreamworks-filmer, men hos pixar er det kvalitet i tillegg til underholdning). Ellers er det jo I et speil i en gåte som er en familie-spillefilm. Mamma mø, kanskje? Nå har jeg bare kikket litt på platekompaniet.no
Brunhilde Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hva med "Jakten på nyresteinen"? Endret 30. mai 2009 av Brunhilde
Gjest Dora Flanica Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 Charlottes tryllevev. Kanskje litt barnslig, men filmen er herlig, litt sånn feel good-aktig samtidig som den er trist. En gjest nevnte Anne fra Bjørkely, den kan og så absolutt anbefales.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 Her viste vi SOS Svartskjær, og det var en fin, norsk film som jeg tror alle vil like.
Jade Skrevet 30. mai 2009 #13 Skrevet 30. mai 2009 Arthur og minimoyene synes vi alle var gøy (litt animert) http://www.filmweb.no/kino/article110369.ece Lånerne er en lignende film (men fra 1998): http://www.filmweb.no/kino/article66187.ece Ellers er jo Istid kjempemorsom for alle, selv om det er animasjon.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #14 Skrevet 31. mai 2009 "Venner for livet" http://www.filmweb.no/kino/article79895.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå