Mamoli Skrevet 30. mai 2009 #1 Del Skrevet 30. mai 2009 Ble slutt med meg og typen for 1 år siden, uten at noen av oss kunne gi 100% slipp. Han bodde i DK, og mens vi var sammen, hadde jeg allerede søkt meg inn på skole der, og selv etter bruddet hadde jeg planer om å flytte. Vi snakket mye sammen, han ville ha meg tilbake, jeg var usikker.. Så traff jeg en ny, en herlig fyr, som passet meg perfekt. Jeg var ærlig med ham; han visste at jeg skulle flytte, at eksen ikke hadde forlatt tankene og at jeg var usikker på om jeg ville prøve å få mitt gamle forhold til å fungere igjen. Jeg valgte å prøve med eksen igjen, noe som ikke førte noen vei. Vi var sammen et halvt år, uten at jeg var lykkelig. Det halve året, ventet den andre fyren på meg, håpet stadig på at jeg ville ta til fornuft, uten at vi nå snakket så mye sammen. Nå som jeg er singel igjen, har vi tatt opp den gamle tråden, men noe er forandret.. Han er redd for å bli såra igjen, og jeg forstår det. Måter jeg merker usikkerheten på, er at han holder litt tilbake- tar ikke så mye kontakt som før, selv om han stråler på samme måte som før, når vi er sammen. Vi bor jo også i ulike land, og dette er også noe som teller negativt for hans del. Jeg har alltid vært ærlig overfor ham, og er nå ute av det gamle, og klar for det som måtte komme. Noen tips til hvordan jeg burde gå frem, for å få han til å senke skuldrene,uten å presse på for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå