Gå til innhold

Uvanlig at gutter slikker sæd?

Fremhevede innlegg

Gjest Carlos den flittige Bie
Skrevet

Utallige innlegg er skrevet på dette forumet og andre steder om jenter som svelger, eller ikke svelger sæd, hvordan smaken er o.s.v.

Men det er visst ikke vanlig at guttene smaker på sevja? For min egen del drikker jeg gjerne saften som renner fra en kvinnes nypulte blomst – eller slikker rene brystene og magen hennes hvis det har gått på utsiden.

Hvordan smaken er? Ikke det helt store, men slett ikke verre enn en skje med Møllers tran!

Kvinner jeg har prøvd dette på har blitt tydelig overrasket, men svært fornøyd. Hvordan er deres erfaringer, jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har vært borti har hatt et ganske anstrengt forhold til sin egen sperm, en ba meg til og med om å spyle meg med dusjen etter at han hadde kommet inni meg :hakeslepp:

Jeg ville syntes at det var veldig positivt at han ikke ville bli kvitt det med en gang, på samme måte som at jeg ikke har noe i mot i å suge han etter at han har vært inne i meg.

Sysn gutta burde loosen up i forhold til både sperm og aktiviteter med sin egen rumpe, det gjør han ikke til mindre mann uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...