Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, nå sitter jeg her og har vært ufrivllig vertinne for et nachspiel. Jeg ligger og sover og plutselig står det en gjeng her. "Kan vi ta en røyk?" Ja, det kan vi vel. *Dumme meg* Før jeg vet ordet av det, ligger de nå alle her og SOVER! Jeg hater det! Jeg vil sove ALENE og i fred og ro! Jeg går også på nach noen ganger, men jeg gidder aldri å legge meg hvor det måtte være plass. Hva er greia med det!?Funker ikke å vekke disse menneskene heller, nei! Jeg blir så IRRITERT. Ok, er vel min egen skyd ettersom jeg slapp dem inn kl 04 på natten liksom. SER JO DEN! Men jeeeez ; jeg ga tydelig uttrykk for at de måtte reise, men hva gjør de da?! LEGGER SEG NED Å SOVER. Stryke fra vennelisten med engang.

Er jeg SÆR eller noen flere som foretrekker å sove i fred OG ro?!!?

*krysse fingrene for at de GÅR SNART*

Lesson learned iallfall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg synes ikke du er sær - jeg og hater nachspiel folk som sovner. Greia er jo at de gjerne ikke våkner før langt på dag.

Jeg hadde aldri slipt de inn i utgagspunktet jeg da. Det er vanskelig å bli kvitt de når de først har sovnet. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, nå sitter jeg her og har vært ufrivllig vertinne for et nachspiel. Jeg ligger og sover og plutselig står det en gjeng her. "Kan vi ta en røyk?" Ja, det kan vi vel. *Dumme meg* Før jeg vet ordet av det, ligger de nå alle her og SOVER! Jeg hater det! Jeg vil sove ALENE og i fred og ro! Jeg går også på nach noen ganger, men jeg gidder aldri å legge meg hvor det måtte være plass. Hva er greia med det!?Funker ikke å vekke disse menneskene heller, nei! Jeg blir så IRRITERT. Ok, er vel min egen skyd ettersom jeg slapp dem inn kl 04 på natten liksom. SER JO DEN! Men jeeeez ; jeg ga tydelig uttrykk for at de måtte reise, men hva gjør de da?! LEGGER SEG NED Å SOVER. Stryke fra vennelisten med engang.

Er jeg SÆR eller noen flere som foretrekker å sove i fred OG ro?!!?

*krysse fingrene for at de GÅR SNART*

Lesson learned iallfall.

Plugg inn støvsugeren og bråk ivei.....:-)

Da kan du sikkert ganske raskt nyte synet av bakfulle mennesker i fritt trav på flukt fra bråket..Hi,Hi :popcorn:

Gjest Catwoman
Skrevet
Plugg inn støvsugeren og bråk ivei.....:-)

Da kan du sikkert ganske raskt nyte synet av bakfulle mennesker i fritt trav på flukt fra bråket..Hi,Hi :popcorn:

jupp. Og sett stereoanlegget på full guffe, og syng i vei. :sjarmor:

Skrevet

hehe, takk for svar og bekreftelse på at det ikke bare er meg!! Føler alle bare DIGGER nach, men jeg syns det er pes!!! Godt å vite at jeg ikke er så sær likevell.

Status: imidlertid har noen av dem begynt å våkne til livet, jeg er kald og fiendlig og håper de skjønner cluet her og REISER hjem. Jeg har ikke sovet heller ettersom jeg ikke vil våkne med "fremmede" mennesker strødd rundt meg. Ja, jeg vedsetter ganske enkelt min fred og ro :-p

Skal jammen plugge inn støvsuger og sette på stereoanlegget nå og få jaget resten av dette pakket ut!!!

...ja var skikkelig IDIOTI av meg å slippe inn da, så den tar jeg på min regning. Jeg ble så overrasket at jeg ikke hadde tid til å klekke ut taktikk. Neste gang: late som om jeg ikke er hjemme.

Skrevet

Du holder vel ikke nachspiel om du ikke har vært med på festen?

Og har du først sluppet folk inn, så er det lov å si at de må gå når du vil legge deg.

Gjest Gjest
Skrevet

støvsuger og stereo er jo genialt, i hvert fall om du allerede planlegger å stryke dem fra vennelista.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt greien med nachspiel. Alle er kjempetrøtt, og hva er gøy med å se på sovende personer?

Skrevet
Du holder vel ikke nachspiel om du ikke har vært med på festen?

Og har du først sluppet folk inn, så er det lov å si at de må gå når du vil legge deg.

Nei, skulle jo ikke tro det. Men det gjorde altså jeg. Klinkende edru. Som sagt; skjer ikke igjen iallfall :-p

Gjest Fjesingen
Skrevet

Hva skjedde da? Støvsugde du, og stakk resten da??

Skrevet

Nach er et rart konsept. Hver gang jeg får ånden over meg til å reise på ett er det bare en sovende gjeng...

I dag angrer jeg faktisk på at jeg ikke reiste på et nach, som jeg tor kunne vert bra da..

For å kuppe tråden litt - hva er det perfekte nachspillet??

Skrevet
Nach er et rart konsept. Hver gang jeg får ånden over meg til å reise på ett er det bare en sovende gjeng...

I dag angrer jeg faktisk på at jeg ikke reiste på et nach, som jeg tor kunne vert bra da..

For å kuppe tråden litt - hva er det perfekte nachspillet??

For meg er det antagelig ett sted der man kan roe seg ned og prate med hverandre uten å heve stemmen osv. Kanskje noe godt å spise. Ikke populært med virkelig dårlige folk der.

For øvrig. Om folk sovner fordi de er trøtte så blir jeg ikke grinete om det skjer hjemme. Det må man nesten regne med og er vel å anse som en "bryrde" som går på omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...