Gjest TS-jente22 Skrevet 30. mai 2009 #1 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg får ikke sove! Jeg skal på.. tja, vil egentlig ikke kalle det "date", men skal møte en fyr jeg har pratet lenge med via nett i morgen. Det virker som om han er veldig lik meg (det er nesten skummelt), og jeg har aldri møtt noe fra nettet in real life før, så man kan jo si at jeg er mildt sagt kjempespent! (selvfølgelig går det mest i "ånei, hva vil han synes om meg? hva skal jeg ha på meg, hvordan skal jeg gjøre et bra førsteinntrykk?" *sukk* jenter.) whu! Måtte bare få luftet litt tanker her. Noen som har tips til hva man gjøre sammen en lørdag i Oslo? Vil egentlig ikke det klassiske kafè, kino osv, men heller gjøre noe aktivt, sånn at vi alltid har noe å prate om. Marerittet er en skikkelig klein stemning med pinlig stillhet og ingenting å si:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. mai 2009 #2 Del Skrevet 30. mai 2009 Først og fremst: lykke til! Møtte min kjære for nesten 10 mnd over nett, da møttes også vi i Oslo. Vi gikk egentlig rundt hele dagen og snakket sammen, spiste på restaurant. Skulle egentlig på kino, men det var ikke flere billetter, så det ble bare til at vi snakka sammen en hel dag. Prøv å ta det med ro, og ja, jeg forstår veldig godt hvordan du tenker, men antagelig er han sikkert like spent og nervøs som deg. Selv begynte jeg å bable noe helt forferdelig, noe som er fryktelig ulikt meg i utgangspunktet, så det du føler er helt normalt. Om det blir for kleint og pinlig, så ta en tur på kino eller lignende, men om det klaffer skikkelig, så er det kanskje ikke nødvendig. Greit å se det an kanskje litt? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 30. mai 2009 #3 Del Skrevet 30. mai 2009 Stikk på bowling eller biljard! Det er en biljardhall like ved nasjonal! Da kan han være litt mann og det pleier jo som regel ende med at man kødder og prater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. mai 2009 #4 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg får ikke sove! Jeg skal på.. tja, vil egentlig ikke kalle det "date", men skal møte en fyr jeg har pratet lenge med via nett i morgen. Det virker som om han er veldig lik meg (det er nesten skummelt), og jeg har aldri møtt noe fra nettet in real life før, så man kan jo si at jeg er mildt sagt kjempespent! (selvfølgelig går det mest i "ånei, hva vil han synes om meg? hva skal jeg ha på meg, hvordan skal jeg gjøre et bra førsteinntrykk?" *sukk* jenter.) whu! Måtte bare få luftet litt tanker her. Noen som har tips til hva man gjøre sammen en lørdag i Oslo? Vil egentlig ikke det klassiske kafè, kino osv, men heller gjøre noe aktivt, sånn at vi alltid har noe å prate om. Marerittet er en skikkelig klein stemning med pinlig stillhet og ingenting å si:/ Hvordan gikk det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå