Gjest Gjest_maja_* Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 nå er det en uke til vi gifter oss - 06.06.09 fler som gifter seg da? hva har dere igjen å gjøre? hvor mer jeg tenker på ting, hvor mer føler jeg at ting er glemt... sommerfugler til tusen
Neytiri Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Ja vi gifter oss også 6. juni!!!! Er veldig avslappet etter eg fikk kjolen fra skredderen i går etter noen justeringer! Det som er igjen er bara å binde sammen festheftene og brette kirkeheftene, så trenger eg å kjøpe strømpebukser! så pakke alt som trengs å ta med.... Ellers er alt i boks! Nu er det 3 uker ferie, en tur på fjellet til uken der bryllupet står
Kohana Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Vi også! Må lage menyer, skrive tidsplan til servitørene, printe program til vielsen, kjøpe blomster til å pynte på trappa til festlokalet og få over alle flaskene fra Sverige. Håper sydama ringer og sier kjolen er klar på tirsdag! Begynner å få litt sommerfugler i magen, men gleder meg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå