Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 For et par år siden hadde jeg en Natusan bodylotion med svak selvbruningseffekt. Mener å huske at jeg var ganske fornøyd også faktisk. Finnes denne på markedet enda? Evt. andre tilsvarende som er like god / bedre?
FantasDick Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg synes å ha sett Natusan's bodylotion med selvbruningseffekt i butikken i det siste, ja, men kan hende jeg tar feil. Brukte den tidligere, men ble mer gul enn brun av den, så nå bruker jeg den fra Dove istedet. Jeg synes den gir en penere farge! Nivea har vel også en slik lotion, og selvfølgelig andre merker, men jeg nevner bare de billigere typene.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Ja, det var de billige typene jeg tenkte på også. Dove er notert - skal sjekke om de har den på butikken her i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Med dove sin endte jeg opp med oransje striper og flekker, så absolutt ikke bra ut! Enda jeg skrubba huden godt først og var nøye med å smøre jevnt... Anbefales med andre ord ikke.....
FantasDick Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Ja, man får vel forskjellige resulteter. Jeg skrubber ikke huden før påføring og smører den ikke så nøye på, men har aldri fått flekker/striper/skjolder av den. Har forreste aldri fått skjolder av (noen) selvbruning, så kanskje jeg bare er heldig?
stella K Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 sun kissed bodylotion som man kjøper på apoteket er veldig fin
Juso Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Dove anbefales heller ikke fra min side. Ender opp med å bli oransje og full av ugjevnheter hver gang jeg prøver.
mari4ever Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 For et par år siden hadde jeg en Natusan bodylotion med svak selvbruningseffekt. Mener å huske at jeg var ganske fornøyd også faktisk. Finnes denne på markedet enda? Evt. andre tilsvarende som er like god / bedre? Jeg var veldig fan av Natusan sin. Nivea sin bodylotion er mye bedre. lukter citrus og er lett og god å smøre ut:) kan kjøpes på H&M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå