Gå til innhold

Hva ville du gjort?..

Gjest Leverpostei-er-godt!

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei-er-godt!

Hei hei!

Jeg er en 21 år gammel student (jente)...For 1 1/2 år siden var jeg i en kollokvie gruppe, og der var det en utrolig kjekk fyr! Dum som jeg var gikk jeg ikke mer i den kollokvien. Men gutten har jeg sett flere ganger etterpå og han er altså så fin . Den peneste jeg har sett. Det som er så dumt er at jeg ikke kjenner han. Og føler meg utrolig overfladisk og dum som har denne "avstandsforelskelsen", jeg vet jo ingenting om han og han har ikke sett på meg to ganger akkurat. Det er jo selvfølgelig litt trist da. Han så på meg i dag (ikke med et smil nei) men da ble jeg så flau at jeg bare så ned. Uansett, hvis du er gutt, hva ville du gjort hvis en vilt fremmed kom å snakket med deg, bad deg med på kino eller noe? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg er en 21 år gammel student (jente)...For 1 1/2 år siden var jeg i en kollokvie gruppe, og der var det en utrolig kjekk fyr! Dum som jeg var gikk jeg ikke mer i den kollokvien. Men gutten har jeg sett flere ganger etterpå og han er altså så fin . Den peneste jeg har sett. Det som er så dumt er at jeg ikke kjenner han. Og føler meg utrolig overfladisk og dum som har denne "avstandsforelskelsen", jeg vet jo ingenting om han og han har ikke sett på meg to ganger akkurat. Det er jo selvfølgelig litt trist da. Han så på meg i dag (ikke med et smil nei) men da ble jeg så flau at jeg bare så ned. Uansett, hvis du er gutt, hva ville du gjort hvis en vilt fremmed kom å snakket med deg, bad deg med på kino eller noe? ...

Hadde jeg bare syns vært spennende og positivt! Men unntaket kan vel kanskje være om jenta som kommer bort absolutt ikke er min type da, da blir det hele kanskje mer ukomfortabelt, noe man gjerne skulle vært foruten..Men om du merker at dere kanskje får litt øyekontakt, flørting og et smil så er du vel på tryggere grunn..Du kan jo også begynne å prate med han om noe litt mer "trygt" hvor langt han har kommet i studiene eller lignende, så ser du jo fort reaksjonen hans og om han smiler og fortsetter samtalen med spørsmål til deg, da kan du jo tryggere slå over på om han vil finne på noe en dag..Da har du jo fått sondert terrenget litt før du ber han med ut lissom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...