Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Heisann! Vet ikke helt om dette er rette forum, men, jeg har et spørsmål om smartballs Kjøpte mine første for noen uker siden, og nå lurer jeg; dere andre som har disse, hvordan oppbevarer dere dem? Først tenkte jeg på å ha dem i plastetuiet som fulgte med, men så har jeg lest at bakterier formerer seg rimelig kjapt i/på plast... Og fordet om jeg desinfiserer, liker jeg ikke tanken. Så? Noen som vil komme med forslag?
Aftensol Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Vi har de rett og slett nedi nattbordskuffen sammen med alt det andre vi Men vi har kjøpt sånne "tøyesker" fra ikea til å ha nedi skuffer som vi også har i nattbordet for å dele av til de forskjellige tingene... Du kan også fint oppbevare de i feks et putevar eller noe annet i tøy, men ikke i noe i plast.. Som du skriver da, så kommer det haugevis av bakterier da pga det er tett og kan bli fuktig...
Gjest Wind Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 (endret) Har de i en papirpose sammen med "resten". Rengjør dem før jeg bruker dem, og etter å ha brukt dem, så er ikke så redd for de bakteriene, egentlig... Endret 29. mai 2009 av Wind
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå