Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blue-blue
Skrevet

Samme gamle historien. Har truffet en fyr som er gift og har barn. Han har vært sammen med kona si siden de var tenåringer, og det skranter. Han er en tidligere kollega av meg. Dette skjedde mens vi fortsatt var kollegr. Jeg kjente han ikke så godt fra før, kjente han bare på navn, men traff han i en jobbsammenheng to ganger hvor jeg snakket en del med han. Etter det møttes vi på en sammenkomst for jobben, og da overrumplet han meg fullstendig med å fortelle hvor mye han hadde tenkt på meg siden, hvor fin personlighet jeg hadde og hvor pen jeg var. Jeg ble overrumplet, dog på på en positiv måte, og ble veldig betatt. Det skjedde ingenting da, men da jeg traff han på en annen jobbsammenkomst gjorde det. Kjemien var elektrisk, og jeg greide ikke å holde igjen - selv om jeg alltid har tenkt hvor dumme de er, - de som holder på med gifte menn.

Så er jeg gått i samme felle selv. Dumme meg. Jeg burde være smartere enn så. Men det skjedde enda en gang. Samme regla. Greide ikke å motstå, og føltes vanvittig godt og riktig å ligge i armene hans. Etter det ringte han meg igjen en helg (en måned siden) hvor jeg var bortreist, og jeg fikk ikke tatt telefonen eller ringt han opp igjen fordi de jeg var sammen med ikkee visste noe om dette. Siden har jeg ikke hatt kontakt med han. Vi har aldri snakket sammen eller tekstet i uken, fordi jeg aner ikke om kona hans leser tekstmeldingene hans, så jeg har aldri turt å sende noe.

Problemet nå er at jeg har så ufattelig lyst til å se han igjen. Jeg vet jeg ikke bør - for det at han ikke tar kontakt, kan jo tyde på at han har bestemt seg for å satse på ekteskapet, og da bør jeg ikke komme inn og ødelegge. Vi er ikke kolleger lengre (kanskje heldigvis for da er det lettere å komme over han). Vi har aldri snakket noe om noe mer, fra min side har det egentlig bare vært veldig god fysisk tiltrekning, og jeg har trodd det har vært med det, men nå er jeg sikker på at dette er den eneste fyren jeg vil ha. Jeg har ikke problem med å tiltrekke meg menn, men det er få som er interessante, og jeg er ikke den som åpner meg raskt heller, så menn flest aner vel ikke hvor de har meg...

Jeg trenger ikke leksen om holde seg unna andres menn - for det vet jeg, og jeg har også dømt meg selv nord og ned for å ha gjort dette. Så jeg er usikker på hva jeg vil høre. Telefonene min ligger i nærheten og jeg har sååå lyst til å sende en sms, men holder igjen... Noen som er i samme båt kanskje?

1000 hjertesukk....

Videoannonse
Annonse
Gjest emmeline
Skrevet
Telefonene min ligger i nærheten og jeg har sååå lyst til å sende en sms, men holder igjen...

Fortsett å holde igjen du.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan følge følelsene,gir du faen i dama hans, sender du mld nettopp fordi du selv ikke har noe å tape på det. Eller du kan følge du fornuften og samvittigheten din og venter til hans steg og legger det opp til han.

Vanskelig situasjon! Hadde sikkert sendt mld selv..Men jeg råder alltid til "du har ikke noe å tape" Livet r for kort" hvorfor ikke?" råd. Ikke nødvendigvis alltid de beste! Kan gå utover helsa løs:) Hehe.

Gjest Blue-blue
Skrevet
Du kan følge følelsene,gir du faen i dama hans, sender du mld nettopp fordi du selv ikke har noe å tape på det. Eller du kan følge du fornuften og samvittigheten din og venter til hans steg og legger det opp til han.

Vanskelig situasjon! Hadde sikkert sendt mld selv..Men jeg råder alltid til "du har ikke noe å tape" Livet r for kort" hvorfor ikke?" råd. Ikke nødvendigvis alltid de beste! Kan gå utover helsa løs:) Hehe.

Takk... Tenker det samme selv, og har en venninne som sier det også, mens en annen venninne sier "tenk om noen hadde gjort det mot deg"... Og selvfølgelig - jeg hadde ikke likt det.... Men nå har jeg nettopp slettet telefonnummeret hans, så da blir det litt lettere å ikke sende smsèn. På en annen side, så ligger tlfnr hans på Gule sider... Ahh!

Skrevet

send mld! ;- )

- om forholdet skranter, da har han ingenting og tape!

og det spiller heller ingen rolle om kjerringa ser meldinga da-

så send mld! skjer det som skjer..

Gjest Blue-blue
Skrevet
send mld! ;- )

- om forholdet skranter, da har han ingenting og tape!

og det spiller heller ingen rolle om kjerringa ser meldinga da-

så send mld! skjer det som skjer..

Hmmm :-) Ja, livet er kort, og jeg har vel ikke så mye å tape heller. Har han bestemt seg, så har han det, og da skal jeg selvfølgelig holde meg unna, men da greier han nok sikkert å fortelle meg det i så fall...

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud for noen egoister dere er......... Hele gjengen.

Gjest Gjest
Skrevet

Unntatt Emmeline, selvfølgelig :-)

Gjest Mallan
Skrevet

Jeg forstår situasjonen din, men fy fasan så vondt det må gjöre for hans kone.

Jeg har värt i den situasjonen selv, og da lot jeg väre. De er fremdeles sammen idag, og har fått et barn sammen. Jeg har funnet meg en annen, som jeg nå synes er tusen ganger bedre. Det finnes milliarder med fisker i havet, hvorfor må du akkurat stjele noens ektemann?

Skrevet (endret)

Hva mener du?

Det går jo utover helsa uansett hva man gjør..hvis man sier noe har man jo i alle fall prøvd.. og det er vondt da hvis han ikke sier noe. Men det er også vondt å gå rundt å tenke på alt man kunne skrevet og sagt, som man ikke sa.. og hva som kunne skjedd hvis man sa det.

Endret av hysteria
Skrevet

Må si meg enig med Mallan her.

Hvorfor må du ha absolutt ham, når han er opptatt? Det finnes så mange andre ledige der ute.

Ta det for det det var, og gå videre. For både din og hans kones skyld.

Dessuten tror jeg grunnen til at du absolutt vil ha akkurat ham er fordi han egentlig ikke er tilgjengelig..

Gjest Blue-blue
Skrevet
Jeg forstår situasjonen din, men fy fasan så vondt det må gjöre for hans kone.

Jeg har värt i den situasjonen selv, og da lot jeg väre. De er fremdeles sammen idag, og har fått et barn sammen. Jeg har funnet meg en annen, som jeg nå synes er tusen ganger bedre. Det finnes milliarder med fisker i havet, hvorfor må du akkurat stjele noens ektemann?

Helt enig - det er ikke nødvendig å stjele noen annens mann. Jeg kommer nok ikke til å ta kontakt, men hvis gjør han det... Det som bare er så frustrerende er at jeg er typen som aldri forteller til noen hva jeg føler og så ender det med at de ikke forstår meg i det hele tatt, og så viskes det ut i sanden, fordi jeg alltid holder tilbake. Og nå føler jeg bare at det er nok. Men, jeg skal nok greie å la være så si noe nok en gang. Bare så frustrerende.

Gjest balla
Skrevet

Husk at en utro mann er fortsatt en med så lav moral i forhold til utroskap når/hvis han blir sammen med deg.

Gjest Illiya
Skrevet

Hva skal du med han her da? Bare ha han sånn inntil videre?....og eksen og ungene med på kjøpet? Nei, spar kreftene til et bedre prosjekt, dette vil du egentlig ikke ha.

Eller rettere sagt du VIL ha han, nettopp fordi du ikke får ham. Da du innså det, ble du plutselig klar over at det var HAN du ville ha! Ikke stol på slike følelser, det bringer deg bare ut i trøbbel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...