MonaH Skrevet 29. mai 2009 #1 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei Jeg skal til egypt i okt. og vi skal på rundreise med pyramidene.no se på pyramindene, og på nilen cruise i en uke, deretter 1 uke som vi bare er å slapper av på stranden i Hurghada.. Det jeg lurer på er hvor mye penger jeg må regne med jeg vil bruke på en sånn tur?? Er det noen som har vært der og vet hvor mye ca som jeg må regne i lomme penger. forløpig tror jeg ikke jeg har økonomi til å få mer enn 8500. samme med min samboer,så sammen har vi nok 17000kr. det bør vel holde i 14 dager i egypt?? Tar imot råd og tips med glede!!! Tenker vi vil dra på dags tur å dykke/snorkle en dag vi har fri.. må jo gjøre noe... ;o) Håper noen kan hjelpe meg!! :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei Jeg skal til egypt i okt. og vi skal på rundreise med pyramidene.no se på pyramindene, og på nilen cruise i en uke, deretter 1 uke som vi bare er å slapper av på stranden i Hurghada.. Det jeg lurer på er hvor mye penger jeg må regne med jeg vil bruke på en sånn tur?? Er det noen som har vært der og vet hvor mye ca som jeg må regne i lomme penger. forløpig tror jeg ikke jeg har økonomi til å få mer enn 8500. samme med min samboer,så sammen har vi nok 17000kr. det bør vel holde i 14 dager i egypt?? Tar imot råd og tips med glede!!! Tenker vi vil dra på dags tur å dykke/snorkle en dag vi har fri.. må jo gjøre noe... ;o) Håper noen kan hjelpe meg!! :o) 500kr dager holder nok i massevis når dere har transport og hotell dekket allerede. Egypt kan være svært billig og svært dyrt, alt etter som hvem man er og hva man ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå