Gå til innhold

Highlighter?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Lurte på hva man bruker en higlighter til. Har hørt noe om at man skal ha den under foundation. Men hva er det godt for? Blir det et bedre resultat eller hva?

Er det noen som kan svare meg på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

En highlighter er enten en stift eller pudder eller noe flytende som er skimrende og reflekterer lyset slik at de delene du har hatt den på fremheves. Finnes i mange former og farger, Bodyshop har noen fine, og de som jobber der kan sikkert forklare mye bedre enn hva jeg har gjort her.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Lily!

Takk for svaret! Bruker man det bare for å fremheve enkelte partier eller kamn det også brukes til noe annet? Tenker det på øynene, leppene mm. Spør sikkert litt dumt, men jeg har ikke særlig peiling på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hvis du synes det blir fint, så for all del, bruk det! Har selv brukt highlighter på øynene for å fremheve disse, men også for det var fine farge på den. Så hvis du synes den passer - bruk den hvor du vil! Mange bruker den på armer, i utringningen og lignende i sommermånedene for å fremheve brunfargen sin. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ok, takk igjen for at du svarte. Slik jeg oppfattter det, er det en slags krem man bruker for å fremheve ting. Øyne, dekolté mm.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei dere to!

Jeg trodde man brukte en highlighter for å få et jevne resultat. Dvs. at man tar å påfører dette ansiktet før man tar å påfører foundation eller øye-makupen. Men jeg har vel kanskje missforstått helt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Har også hørt at man kan ta i bruk highlighteren på kinnbeina for å fremheve dem, itillegg til at de får en skimrende- look! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...