Gjest Anonym_mann Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Hei. Skriver her på KG for å lette litt på følelsene og tankene. Ble sammen med verdens beste jente for ikke så veldig lenge siden og vi har det veldig bra når vi er sammen. Problemet er at jeg føler jeg har blitt en tøffel, rett og slett. Hun gjør som hun vil og fester som hun vil med de hun vil, men jeg kan ikke engang nevne navnet på en annen jente eller gjøre noe av det som pleide å interessere meg tidligere, fordi det ikke passer inn i hennes planer. Problemet er at jeg vet så godt at det er feil, men greier ikke gjøre noe med det. Men det gjør meg vel ikke til noe mindre tøffel for det. Synd at det er blitt sånn. Pleide å være verdens mest selvsikre og egenrådige person.
Gjest womenwomen Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hei. Skriver her på KG for å lette litt på følelsene og tankene. Ble sammen med verdens beste jente for ikke så veldig lenge siden og vi har det veldig bra når vi er sammen. Problemet er at jeg føler jeg har blitt en tøffel, rett og slett. Hun gjør som hun vil og fester som hun vil med de hun vil, men jeg kan ikke engang nevne navnet på en annen jente eller gjøre noe av det som pleide å interessere meg tidligere, fordi det ikke passer inn i hennes planer. Problemet er at jeg vet så godt at det er feil, men greier ikke gjøre noe med det. Men det gjør meg vel ikke til noe mindre tøffel for det. Synd at det er blitt sånn. Pleide å være verdens mest selvsikre og egenrådige person. Du er ikke tilfeldigvis mannen min - som har skrevet dette ? he he Spøker : ) Nei du kan jo ikke gjøre noe med det ! Du kan jo ikke nekte henne å være sammens med sine venner og feste - forde hun er sammen med deg ? Du kan vel gjøre det samme selv - om du vil ? Du eier henne ikke - selv om du er sammen med henne ! Og hun har ikke " portforbud " selv om hun har type . Hun må selvsagt få gå ut - som hun vil . Du kan prøve å snakke med henne om det - ellers er det ikke så mye å gjøre med det . NB ! Du skriver selv du har vært selvsikker og EGENRÅDIG !!! Det har hun sikkert lagt merke til . - Kanskje hun protesterer litt mot akkurat det ? For å jekke ned egenrådigheten din ? Mulig ! Hun gjør dette - så du skal skjønne - at hun er ingen du kan ta som en " selvfølge " !!! Og at hun ikke sitter å venter på deg osv .Men har sitt eget liv .
Cuckold Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Hei. Skriver her på KG for å lette litt på følelsene og tankene. Ble sammen med verdens beste jente for ikke så veldig lenge siden og vi har det veldig bra når vi er sammen. Problemet er at jeg føler jeg har blitt en tøffel, rett og slett. Hun gjør som hun vil og fester som hun vil med de hun vil, men jeg kan ikke engang nevne navnet på en annen jente eller gjøre noe av det som pleide å interessere meg tidligere, fordi det ikke passer inn i hennes planer. Problemet er at jeg vet så godt at det er feil, men greier ikke gjøre noe med det. Men det gjør meg vel ikke til noe mindre tøffel for det. Synd at det er blitt sånn. Pleide å være verdens mest selvsikre og egenrådige person. Kanskje du egentlig liker at det har blitt sånn? Når to mennesker finner tonen sammen er det ikke alltid slik at det blir 100% balanse. Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver, og selv om det på et vis kan føles ydmykende og feil, fordi det strider mot de idealer vi er opplært til å strebe etter, kan det likevel være helt riktig for deg, i det forholdet du er i. I hvert fall har det vært det for meg...
Gjest TS Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg tror dere begge misforstår. Jeg liker IKKE at det er slik, i det hele tatt. Og nei, jeg har aldri vært egenrådig på den måten, bare veldig god til å ta avgjørelser på egenhånd og stole på meg selv. Jeg søker heller ikke mot til å nekte noen å gjøre noe, men det er mangel på likhet som skremmer meg. Hva hun gjør, men jeg tydeligvis ikke kan gjøre uten å få høre det?
Jade Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Sett foten ned NÅ! Jo lengre du venter, jo vanskeligere kommer det til å komme ut av "spindelvevet" hennes. Neste gang du får "høre det", så spør henne hvorfor det er greitt for henne og ikke for deg. Dette kan hun selvsagt ikke komme med noe fornuftig argumenter for. Hvem vet? Kanskje hun vil sette pris på at du trer ut av tøffelen
Gjest norah Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Jeg tror dere begge misforstår. Jeg liker IKKE at det er slik, i det hele tatt. Og nei, jeg har aldri vært egenrådig på den måten, bare veldig god til å ta avgjørelser på egenhånd og stole på meg selv. Jeg søker heller ikke mot til å nekte noen å gjøre noe, men det er mangel på likhet som skremmer meg. Hva hun gjør, men jeg tydeligvis ikke kan gjøre uten å få høre det? vet ikke om jeg skjønte dette helt, men jeg tar en råsjangs: hun er ute med venninner osv men vil ikke at du skal gjør det samme? det er ens eget ansvar å ta vare på sin egen personlighet i et forhold. om du føler at du mister deg selv på en eller annen måte, så er det jo du selv som må gjøre noe for å komme ut av tøffelrollen...... og stemmer det at hun ikke lar deg gjøre hva du "vil", ja, så får du bryte ut om du ikke liker det. grow a pair:=)
Ethereal Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Du må vise henne hvor skapet står! Hvis ikke kommer hun aldri til å respekere deg som mann. Nesten gang hun får deg til å føle deg som tøffel - så er det bare å grisebanke hu noe så jævlig til hu har lært leksa si. Da skal du se fort hvem som er mannen i forholdet! Nei, over til det seriøse: Det å føle seg som en tøffel er en følelse du velger selv. At du sitter hjemme mens hun er ute og fester, er noe du velger helt selv. Det er naturligvis enkelt å si for meg. Kanskje har du ikke noe behov for å feste, eller ingen lyst. Min erfaring er uansett at de fleste jenter elsker tøffelhelt-guttene sine. Det er ingenting negativt med å være en tøffel, i mine øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå