Gå til innhold

Håpløse meg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

På fredag mistet jeg nøkkelknippet mitt - med nøkler til leiligheten, posten samt til huset til foreldrene mine. I dag, en uke etter, klarer jeg å miste dobbelsettet med jobbnøklene ned i sprekken i heisen. Er det mulig?

...og i skrivende sekund har jammen meg vaktmester klart å få tak i nøklene og jeg slipper å si fra til sjefen :D (Brudulja kan puste lettet ut) Glad nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt gjort!

Vel, får vel krype til korset selv: Jeg mistet nøklene mine i går. De ble heldigvis funnet av naboen min - som selv mistet sine nøkler i forgårs!

:hoho:

Tror det er noe som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Mistet lommeboken min en dag jeg. Hadde lagt den oppå biltaket ( smart som juling ) og kjørt av gårde.

Ringte og sperret alle kortene.

Neste dag på tur til jobb, der ligger lommeboken pent i blomsterbedet på parkeringsplassen hjemme.

Pyton å miste nøkler, da er det jammen godt å ha en vaktmester som ordner opp. Han er ikke tilfeldigvis muskuløs og kjekk også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke tilfeldigvis muskuløs og kjekk også ?

Dårlig med det, men han var dagens helt åkke som!!!

Tror noen nærmest besitter et slikt miste-gen. Jeg var i sin tid nesten overbevist om det. Men det er visst bare det at noen er mer klønete enn andre. Mine venninner er f.eks. ganske overbevist om at jeg er den eneste som klarer å miste en sko i vannrenna på Tusenfryd... Noen mennesker klarer bare det umulige :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...