Gå til innhold

Hvilken klokke har du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en veldig lik den faktisk, en fra guess og jeg elsker den! :biggrin:

Skrevet (endret)

Jeg har også en som ligner som er fra Guess, denne. :hjerte:

Endret av Skya
Skrevet

Jeg har en Omega Constellation, nesten som denne Veldig fornøyd, bruker den hver eneste dag. Jeg er ikke så flink til å bruke smykker til vanlig, men denne klokken synes jeg er et smykke i seg selv!

Skrevet

Jeg bruker for tiden mannen min sin klokke, fordi min egen (som egentlig er en barneklokke) har stoppet. Det begynte med latskap, men nå syns jeg egentlig det er ganske kult med herreklokke.

Men jeg må finne meg noe eget, og siden jeg fikk klokke til bursdagen av mannen min, er jeg på utkikk. Han ga meg en klokke, men den var alt for stor rundt håndleddet, uten at det gikk an å stramme den inn, så jeg måtte bytte den. Derfor henger jeg meg på her, for å få tips. Jeg er primært på utkikk etter en herreklokke, eller en dameklokke som er herreinspirert, med retropreg. Og skinnrem.

Selv om det er annerledes enn hva jeg ønsker meg selv, var klokken i åpningsinnlegget ganske fin, i grunnen.

Skrevet (endret)

Denne i rødt

At det var P.H-klokke fant jeg ut da jeg skulle betale, syns den var fin jeg.

Endret av Crush
Skrevet (endret)

En ganske billig klokke kjøpt fra eBay, men i grunn dritstilig synes jeg. Joda, det er Hello Kitty på den, men i ordentlig stål og greier. Kostet meg lite og går så det suser (har hatt den snart 1 år).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg har en blå mango klokke og jeg har hatt den i over 1 år nå. Lyst på ny men ikke funnet en ny en som jeg har lyst på.

Gjest nobilian
Skrevet
Jeg har en Omega Constellation,...

Samme her. I stål, noe over 40 år gammel.

Gjest JulieB
Skrevet
Jeg har også en som ligner som er fra Guess, denne. :hjerte:

Jeg har HELT lik klokke! :ler: kjøpte den i fjor sommer, og elsker den!

Skrevet (endret)
Jeg har HELT lik klokke! :ler: kjøpte den i fjor sommer, og elsker den!

Hvordan er den på et spinkelt jentehåndledd? Jeg har også lyst på den klokken, men er redd den blir litt for stor. Har veldig tynne håndledd. Leste at uret er 3,81 cm i diameter. Kanskje noen som har bilde med den på? På forhånd takk! :)

Har forøvrig denne nå som jeg elsker, men som steinene faller av etter som den brukes;

http://ecx.images-amazon.com/images/I/410o...L500_AA280_.jpg

Endret av Nienna83
Gjest Gjest
Skrevet

Har en haug med klokker... Men de jeg bruker mest..

Om dagen er favorittet sea-touch fra Tissot, stor og kul klokke med masse funksjoner. Ikke så praktisk som t-touch experten jeg har, men mye finere i designet.

Ellers så har jg en Omega choccolat fra connstelation kolleksjonen og en sea master. Og en Rado jubilee...

Kjøper utelukkende sveitsike kvalitetsur

Gjest JulieB
Skrevet
Hvordan er den på et spinkelt jentehåndledd? Jeg har også lyst på den klokken, men er redd den blir litt for stor. Har veldig tynne håndledd. Leste at uret er 3,81 cm i diameter. Kanskje noen som har bilde med den på? På forhånd takk! :)

Min var i utgangspuntket litt for stor rundt håndleddet, så urmakeren fjernet noen av leddene rundt klokken. Prøvde å ta et bilde med webcam. Kvaliteten ble så som så, men bedre enn ingenting!:)

post-24567-1243878750_thumb.jpg

Skrevet

Jeg har D&G Day & night som ser slik ut. Går aldri ut uten :)

Skrevet

Jeg har klokke fra Certina. Likner på denne, men min har romertall på 12, 3, 6 og 9.

Skrevet
Min var i utgangspuntket litt for stor rundt håndleddet, så urmakeren fjernet noen av leddene rundt klokken. Prøvde å ta et bilde med webcam. Kvaliteten ble så som så, men bedre enn ingenting!:)

post-24567-1243878750_thumb.jpg

Tusen takk for bildet, ser at jeg er enda tynnere i håndleddet enn deg. Er redd den kommer til å se stor ut altså :tristbla:

Gjest JulieB
Skrevet

Ingen problem:) Håper du finner en som passer da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...