Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg drømmer for tiden om denne klokken fra Tag Heuer En Link chronograph med diamanter på bezelen og som tallmarkører.
breathless* Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Har en veldig lik den faktisk, en fra guess og jeg elsker den!
Gjest Skya Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Jeg har også en som ligner som er fra Guess, denne. Endret 31. mai 2009 av Skya
Cumulus Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har en Omega Constellation, nesten som denne Veldig fornøyd, bruker den hver eneste dag. Jeg er ikke så flink til å bruke smykker til vanlig, men denne klokken synes jeg er et smykke i seg selv!
Vera Vinge Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Jeg bruker for tiden mannen min sin klokke, fordi min egen (som egentlig er en barneklokke) har stoppet. Det begynte med latskap, men nå syns jeg egentlig det er ganske kult med herreklokke. Men jeg må finne meg noe eget, og siden jeg fikk klokke til bursdagen av mannen min, er jeg på utkikk. Han ga meg en klokke, men den var alt for stor rundt håndleddet, uten at det gikk an å stramme den inn, så jeg måtte bytte den. Derfor henger jeg meg på her, for å få tips. Jeg er primært på utkikk etter en herreklokke, eller en dameklokke som er herreinspirert, med retropreg. Og skinnrem. Selv om det er annerledes enn hva jeg ønsker meg selv, var klokken i åpningsinnlegget ganske fin, i grunnen.
Crush Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Denne i rødt At det var P.H-klokke fant jeg ut da jeg skulle betale, syns den var fin jeg. Endret 1. juni 2009 av Crush
Anglofil Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 (endret) En ganske billig klokke kjøpt fra eBay, men i grunn dritstilig synes jeg. Joda, det er Hello Kitty på den, men i ordentlig stål og greier. Kostet meg lite og går så det suser (har hatt den snart 1 år). Mvh Yvonne Endret 1. juni 2009 av Yvonne
MissStiles Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har en blå mango klokke og jeg har hatt den i over 1 år nå. Lyst på ny men ikke funnet en ny en som jeg har lyst på.
Gjest nobilian Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har en Omega Constellation,... *** Samme her. I stål, noe over 40 år gammel.
ToveM Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 Min er nesten lik denne, men litt eldre model. Min er 10 år og jeg har ikke hat den av armen siden jeg fikk den. http://www.rolex.com/en/index.jsp#/en/coll...l/M176210-0007/
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #11 Skrevet 1. juni 2009 http://www.gemnation.com/images/watches/Omeg/3834.70.36.jpg og denne, men med diamanter http://images2.vialuxe.com/Timepiece/SpecImages/BM_8281.jpg kjempefornøyd!
Gjest JulieB Skrevet 1. juni 2009 #12 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har også en som ligner som er fra Guess, denne. Jeg har HELT lik klokke! kjøpte den i fjor sommer, og elsker den!
Nienna83 Skrevet 1. juni 2009 #13 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg har HELT lik klokke! kjøpte den i fjor sommer, og elsker den! Hvordan er den på et spinkelt jentehåndledd? Jeg har også lyst på den klokken, men er redd den blir litt for stor. Har veldig tynne håndledd. Leste at uret er 3,81 cm i diameter. Kanskje noen som har bilde med den på? På forhånd takk! Har forøvrig denne nå som jeg elsker, men som steinene faller av etter som den brukes; http://ecx.images-amazon.com/images/I/410o...L500_AA280_.jpg Endret 1. juni 2009 av Nienna83
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #14 Skrevet 1. juni 2009 Har en haug med klokker... Men de jeg bruker mest.. Om dagen er favorittet sea-touch fra Tissot, stor og kul klokke med masse funksjoner. Ikke så praktisk som t-touch experten jeg har, men mye finere i designet. Ellers så har jg en Omega choccolat fra connstelation kolleksjonen og en sea master. Og en Rado jubilee... Kjøper utelukkende sveitsike kvalitetsur
Gjest JulieB Skrevet 1. juni 2009 #15 Skrevet 1. juni 2009 Hvordan er den på et spinkelt jentehåndledd? Jeg har også lyst på den klokken, men er redd den blir litt for stor. Har veldig tynne håndledd. Leste at uret er 3,81 cm i diameter. Kanskje noen som har bilde med den på? På forhånd takk! Min var i utgangspuntket litt for stor rundt håndleddet, så urmakeren fjernet noen av leddene rundt klokken. Prøvde å ta et bilde med webcam. Kvaliteten ble så som så, men bedre enn ingenting!
Mermaid Blues Skrevet 1. juni 2009 #16 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har D&G Day & night som ser slik ut. Går aldri ut uten
Essie_ Skrevet 1. juni 2009 #17 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har klokke fra Certina. Likner på denne, men min har romertall på 12, 3, 6 og 9.
Nienna83 Skrevet 1. juni 2009 #18 Skrevet 1. juni 2009 Min var i utgangspuntket litt for stor rundt håndleddet, så urmakeren fjernet noen av leddene rundt klokken. Prøvde å ta et bilde med webcam. Kvaliteten ble så som så, men bedre enn ingenting! Tusen takk for bildet, ser at jeg er enda tynnere i håndleddet enn deg. Er redd den kommer til å se stor ut altså
Gjest JulieB Skrevet 1. juni 2009 #19 Skrevet 1. juni 2009 Ingen problem:) Håper du finner en som passer da;)
laperla Skrevet 1. juni 2009 #20 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg har to fra D&G som jeg er veldig gla i. Intelligence Queen Mary Endret 1. juni 2009 av laperla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå