Gjest Bare trist Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Vi har vært sammen i snart 3 år og har for lengst kommet inn i det vanlige hverdagsrutinen som man alltid gjør etter en tid i et forhold. Vi er begge i begynnelsen av 30 årene. Det siste halvåret så har vi kommet hjem fra jobb, spist middag og havnet i hver vår sofa. Han tar ALLTID frem pc'n og der sitter han resten av kvelden. Han veksler mellom å surfe på pc'n og svitje på tv'n. Nå er jeg så ubeskrivelig lei. Jeg har tatt det opp med han men det skjer ingenting. Jeg har gang på gang spurt om vi skal finne på noe, gå en tur, stikke på kino, om jeg skal massere han osv osv... men han virker ikke interessert... (akkurat nå sover han på sofa'n) Jeg føler meg så uinteressant! Jeg vet at det nå bare er et tidsspørsmål før jeg går hen og finner "mitt eget liv" .... synes det er synd, for jeg er ubeskrivelig glad i han. Er han lei meg eller hva er det som skjer?? Må jeg virkelig danse naken foran han for å få han til å våkne?
kristian82 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Vi har vært sammen i snart 3 år og har for lengst kommet inn i det vanlige hverdagsrutinen som man alltid gjør etter en tid i et forhold. Vi er begge i begynnelsen av 30 årene. Det siste halvåret så har vi kommet hjem fra jobb, spist middag og havnet i hver vår sofa. Han tar ALLTID frem pc'n og der sitter han resten av kvelden. Han veksler mellom å surfe på pc'n og svitje på tv'n. Nå er jeg så ubeskrivelig lei. Jeg har tatt det opp med han men det skjer ingenting. Jeg har gang på gang spurt om vi skal finne på noe, gå en tur, stikke på kino, om jeg skal massere han osv osv... men han virker ikke interessert... (akkurat nå sover han på sofa'n) Jeg føler meg så uinteressant! Jeg vet at det nå bare er et tidsspørsmål før jeg går hen og finner "mitt eget liv" .... synes det er synd, for jeg er ubeskrivelig glad i han. Er han lei meg eller hva er det som skjer?? Må jeg virkelig danse naken foran han for å få han til å våkne? Å danse naken for han er vel en mulighet hehe. Men kan jo prøve å si til han akkurat det du sa her da, at du er veldig glad i han men nå må noe skje. Så får du jo høre mer om hva han tenker om situasjonen og hva dere skal gjøre for å få tilbake gnisten.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Dette kan være et tegn på at ting ikke er som det skal, men ikke nødvendigvis. I mitt forhold er det JEG som drar fram pc'en og blir sittende, ikke han. Men jeg elsker han over alt på jord likevel. Det bare blir sånn. Er ikke så veldig mye spennende å finne på til daglig. Klart vi går gjerne en tur i blant eller andre ting, men til vanlig blir det sånn. Tar selvfølgelig noen "pauser" og koser litt med han. Dette er helt ok for oss ihvertfall
Strawberrygirl Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Ta det opp med han igjen? Latsabber er det værste jeg vet. Eks samboeren min var også slik. Gjorde ikke en dritt annet enn å sitte på pc'n. Tok det opp flere ganger, til slutt orket jeg ikke mer og endte forholdet. Først da skjønte han at han kanskje hadde driti litt på leggen. Han sa det til meg for ikke så lenge siden: "Det er først nå jeg har skjønt at det er andre ting å gjøre enn å bare sitte på pc'n" GRATTIS sa jeg da! Sikkert et forsøk på å få meg tilbake, men det toget har gått for lenge siden.. Nei, eneste forslaget jeg har er at du tar det opp med han og forteller alt hva du føler. Også det at du har tenkt på å gjøre det slutt.. kanskje din er smartere enn min, og får opp øya! Få han til å komme med ønsker om hvordan han vil at forholdet deres skal være:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå