Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag fikk jeg et brev fra kemneren i Bergen som anklager meg for å være en snikbergenser, ettersom jeg tydeligvis jobber i Bergen. Dette ble jeg veldig nyskjerrig på, og prøvde straks å gå inn på websiden som det sto om i brevet. Denne pekte til absolutt ingenting.

Så nå sitter jeg og lurer på om det hele bare er tull, selv om brevet ser ganske offesielt ut. Jeg har aldri vært i Bergen, og ihvertfall ikke jobbet der. Det virker jo som en ganske tåpelig ting å anklage noen for.

Noen andre som har fått et lignende brev?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Websiden jeg skulle besøke var www.snikbergenser.no

Den URLen sto forøvrig i dette brevet også, men der så jeg ingen informasjon om dette.

Skrevet

Ta en titt her, så finner du forklaringen :)

Skrevet

Takk for opplysningen Klematis. Da er det ihvertfall ikke et merkelig forsøk på svindel (man kan jo aldri vite).

Men nå er jeg veldig nyskjerrige på hvilket selskap jeg jobber for. Jeg får ringe på tirsdag og høre, for det firmaet jeg jobber i til vanlig har ihvertfall ingen ting med Bergen å gjøre.

Skrevet

Jeg lo høyt og godt da jeg leste brevet i går... Ville fått himla lang vei til jobben om jeg måtte flytte til Bergen, da jeg jobber på østlandet til daglig. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...