Gå til innhold

Deilig sommer-kveldsmat

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sun_*
Skrevet

Hei!

Nå er jeg VIRKELIG lei av brødskiver til kveldsmat og lurer på om dere har noen friske kveldsoppskrifter i dette deilige sommerværet. :D

Takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta å les inne under disksjonen "hva har du spist i dag?", masse gode tips der!

Gjest Gjest
Skrevet
Ta å les inne under disksjonen "hva har du spist i dag?", masse gode tips der!

jeg <<looker>> der så utrolig ofte, hver eneste dag! :P Kan ikke du gi meg noen konkrete tips her?

Skrevet
jeg <<looker>> der så utrolig ofte, hver eneste dag! :P Kan ikke du gi meg noen konkrete tips her?

Om du "looker" skikkelig der inne så MÅ du finne noe. Kan være en frokost/lunsj/lett middag eller kvelds du kan plukke opp og lage deg som kveldsmat..

Gjest Gjest_sun_*
Skrevet
Om du "looker" skikkelig der inne så MÅ du finne noe. Kan være en frokost/lunsj/lett middag eller kvelds du kan plukke opp og lage deg som kveldsmat..

Hva hadde du til kveldsmat i dag da? Det har du ikke nevnt.. :P

Gjest farge
Skrevet

hei! :) her er noen tips som iallefall jeg liker:)

- smoothie (du kan også hive oppi havregryn eller 4 korn)

- cottage cheese med blåbær, yoplait 0,1% blåbæryoghurt og noen nøtter over (cashew for eksempel)

- forskjellige bær i yoghurt

det er det jeg kommer på nå i farta:P

Skrevet (endret)
Hva hadde du til kveldsmat i dag da? Det har du ikke nevnt.. :P

Sen middag og har akkurat spist masse smågodt nå.. Så om sjokolade kan gå for kvedsmat, der har du svaret.

Endret av Lotte27
Skrevet

Min favoritt om sommeren er grov kavring (som Pågans skorpor) med skummet kulturmelk og litt sukker. Friskt og godt ute i sola :) Ha på f.eks. litt bær, banan eller nøtter om du vil variere litt.

Skrevet
Min favoritt om sommeren er grov kavring (som Pågans skorpor) med skummet kulturmelk og litt sukker. Friskt og godt ute i sola :) Ha på f.eks. litt bær, banan eller nøtter om du vil variere litt.

Mmm. Synes det er best med kavring av den fine typen jeg da. Også litt sukkerstrø på :)

Skrevet

Forskjellig oppkuttet frukt kanskje? Jeg er fan av mango, banan og ananas i hvert fall...Stort sett glad i frukt som er syrlig da.

Skrevet

50/50 med cottage cheese og mager kesam blandet med blåbær er godt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har alltid to ting, en tallerken med 'ordentlig' mat og en tallerken med frukt/grønt.

Kveldsmaten på verandaen i går var lompe med potetsalat og roastbiff samt en halv kurv jordbær. Ellers er jeg så glad i frokost at det jeg ikke spiser til frokost men som jeg har lyst på tar jeg til kveldsmat, så det er ofte müsli/biola/yoghurt/smoothie og slikt.

Skrevet

Jeg synes faktisk all-bran er kjempegodt jeg! :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

hva med spekemat, med potetsalat, honningmelon, eggerøre, agurk og tomat? det er så super godt når det er varmt ute.

eller rekesmørbrød?

eller en kylling/tunfisk salat?

selv har jeg akkurat spis "sunne" lapper som er lagd av havregryn og sånt, med syltetøy uten sukker på.. nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...