Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Når jeg trener blir jeg så varm under bena, er nesten en brennende følelse. Er såpass ubehagelig at det ødelegger treningen, må gi meg etter 10 min når jeg egentlig kunne holdt ut mye lenger! Er irriterende at det skal stoppe meg når jeg har klart å få såpass bra kondis at jeg klare 30-40 min. Har brukt arobic sko, som er lukkede (uten luftehull). Tenkte det kanskje var grunnen, så kjøpte ordentlig løpesko. Men hjalp ikke. Noen andre som har det sånn? Vet om noe som kan hjelpe?
Kitsune Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hvilke sokker bruker du? Hvis jeg bruker vanlige tennissokker så blir jeg også ekstremt varm på beina. Jeg kjøpte meg tynne løpesokker som går til anklene og da gikk det bort.
Gjest TS Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Bruker bare vanlige sokker. Så kanskje det som er problemet. Takk for svar Skal kjøpe trenings sokker og se om det hjelper!
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg trener alltid barbent i skoene - mye mer behagelig - sommer som vinter.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Når jeg trener blir jeg så varm under bena, er nesten en brennende følelse. Er såpass ubehagelig at det ødelegger treningen, må gi meg etter 10 min når jeg egentlig kunne holdt ut mye lenger! Er irriterende at det skal stoppe meg når jeg har klart å få såpass bra kondis at jeg klare 30-40 min. Har brukt arobic sko, som er lukkede (uten luftehull). Tenkte det kanskje var grunnen, så kjøpte ordentlig løpesko. Men hjalp ikke. Noen andre som har det sånn? Vet om noe som kan hjelpe? Hmm..
Kamikatze Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Du herdes vel etterhvert. I mellomtiden kan du prøve med glatte nylonstrømper innerst, og litt talkum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå