Gjest TS Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg planlegger å sende min kjæreste en pakke i posten med flere ting ham liker, men jeg trenger idéer på hva jeg kan legge i den. Har tenkt på gavekort på en helaften der jeg lager middag han liker, dessert, og ser en god film, et blad han liker, noe godterier og litt sånt, men det stopper liksom der. Har noen flere ideer så blir jeg veldig takknemmelig! Helst ikke så dyre ting, og ikke så tugne heller, det er jo dyrt å sende i posten.
Hatshepsut Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hva med et Flaxlodd? Billig og veier minimalt. Premien kan dere bruke på en romantisk aften eller noe. (I samme bane er også å spille Lotto eller Extra og sende ham lappen) Ellers kan du lage et fint kort, eller klippe ut tegneserier som minner deg (og helst ham også!) om forholdet deres, eller bare får deg til å tenke på ham. Lag en CD med god musikk? En liste på ti ting om hvorfor du elsker ham blir sikkert satt stor pris på. Får også kjøpt gavekort på kino, hvor dere kan gå sammen og se en film dere begge liker. Håper dette hjalp litt! Har en kjæreste i utlandet, så har gjort en del av disse.
Gjest TS Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Tusen takk for supre ideer! Han spiller flaxlodd og lotto og slikt jevnlig, så akkurat det tror jeg ikke jeg bryr meg om, men de andre tingene skal jeg absollutt tenke på.
LadyB Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Et søtt bilde av dere kanskje? Eller et sexy av deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå