Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Var tidligere mye med en felles venn av meg og mannen. Denne vennen var da sammen med en av mine gode venninner. Det ble slutt mellom dem for mange år siden (helt konfliktfritt), og han traff etter hvert en ny som han nå skal gifte seg med. Han har tatt mindre og mindre kontakt de siste årene, men vi har fortsatt felles venner. Han skal gifte seg denne sommeren, noe vi kun har hørt via disse felles vennene. Alle disse er invitert i enten hele bryllup eller til kaffe. Vi er som det sikkert fremgår ikke invitert, men lurer på om vi likevel burde kjøpt en gave. Er på ingen måte fornærmet over å ikke bli bedt, men synes det er litt rart at han aldri har nevnt noe for oss... snakker ikke særlig mye sammen, men litt på facebook/msn... Synspunkter?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Dersom du gjerne vil gi en gave synes jeg du skal det, men jeg synes ikke det er nødvendig. Dere er jo knapt nok informert om bryllupet, så han kan i hvert fall ikke forvente gave.
Bahia Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Syns ikke du trenger å gi gave, jeg... Når han ikke engang har tatt seg bryet å informere dere om at han skal gifte seg engang! Jeg hadde ikke gitt noe gave iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå