Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har i dag nylig lakkert tåneglene (knallrøde), så de er klar til sommersandalene. Jeg har de seneste år hatt det slik, at jeg føler meg "naken", hvis jeg har bare tær i åpne sko, og jeg ikke har lakkert tåneglene. Men slik har jeg ikke alltifd følt det. For noen år siden betød det ingenting for meg, om jeg hadde lakk på eller ikke. Så jeg kommer til å tenke på om det har noe med alderen å gøre, eller hva? Derfor kunne jeg godt tenke meg å høre, hvordan dere har det? Og er det bare meg som er litt "fjollete" ?
Hilde Christina Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har alltid neglelakk på tærne, synes rett og slett det blir penere slik Føler meg litt mer fresh i grunn. Jeg er bare 22 så det har ikke kommet med alderen
*Joyce* Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 For meg er det et slags sommerrituale, når sola kommer og jeg føler meg klar for å gå sandaler med åpen tå tar jeg en runde med fotbad og tåneglpleie. Jeg har faktisk tenkt meg ut på badet for å gjøre det akkurat nå! Det føles deilig med en fin farge på tåneglene når de skal vises frem til verden, rett og slett. Om vinteren pleier jeg bare å lakke tåneglene hvis jeg skal noe spesielt, men om sommeren hører det med. Jeg er 25, for the record.
Gjest Christabelle Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Om vinteren bruker jeg aldri neglelakk, da får neglene "hvile" Om sommeren har jeg alltid neglelakk på tærne fordi jeg synes det er stygt uten 1
Vulpes Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Jeg synes det er fint med neglelakk på tærne, men er ikke alltid jeg gidder å gjøre det. Ganske skjeldent egentlig, men skal prøve å være "flinkere" i år, siden det er så stilig. Og jeg er 21
Ciara Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Jeg lakker alltid tåneglene om sommeren, mens fingerneglene ofte får hvilke (bading og uteliv generelt gjør at fingerneglene krever mest vedlikehold om sommeren). Om vinteren gjør jeg det ofte motsatt, dvs lakker fingerneglene og lar tåneglene være uten.
Scorpina Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Om vinteren bruker jeg aldri neglelakk, da får neglene "hvile" Om sommeren har jeg alltid neglelakk på tærne fordi jeg synes det er stygt uten Da er vi to Nå som våren er kommet tar jeg en skikkelig pedikyr på undersåttene mine, filer, pusser og gnikker (hadde jeg nær sagt) og lakker neglene med en fin farge. Er veldig glad i bruntoner og/eller mørkere som f.eks plomme.
Lillefleur Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Om vinteren bruker jeg aldri neglelakk, da får neglene "hvile" Om sommeren har jeg alltid neglelakk på tærne fordi jeg synes det er stygt uten Samme her;)
Parfumfreek Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Alltid Går ikke i sandaler uten neglelakk! Litt pussig egentlig, siden jeg sjelden bruker neglelakk på fingerneglene
Pegs Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 (endret) Alltid fresht med litt ekstra farge eller pedikyr på tåneglene:D! http://pegahs.wordpress.com Endret 30. mai 2009 av Pegs
Søtpotita Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 Pleier også ha farge på tåneglane spesielt om våren/sommaren. Tok på ein raud idag (etter forfriskande fotbad ).
Vera Vinge Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 Jeg pleier også å ha neglelakk på tåneglene om sommeren. Har planer om å lakke dem i en mørk (rødlig) ferskenfarge etterpå, og vet at føttene blir penere med en gang.
Gjest Gjest_liz_* Skrevet 30. mai 2009 #13 Skrevet 30. mai 2009 hvilke farge er fint på tånegler da? korall?
Gjest Raptuza Skrevet 31. mai 2009 #14 Skrevet 31. mai 2009 Eg har korall på tåneglane no, og det er ein søt og feminin farge. Mykje finare enn solgult, som eg hadde før!! Egna seg best på fingerneglene i grunn....
Gjest Elastica Skrevet 31. mai 2009 #15 Skrevet 31. mai 2009 Alltid, alltid neglelakk på tærne, året rundt. Jeg liker raspberry red fra Max Factor, eller en annen litt sterk farge.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #16 Skrevet 31. mai 2009 Jeg synes det er rart at neglelakk på tåneglene er så utbredt - for min del ser det litt harry ut, egentlig. 1
Gjest Gaby Skrevet 1. juni 2009 #17 Skrevet 1. juni 2009 Jeg lakker også tåneglene om sommeren! Enten fransk look, lys rosa eller lys korallfarge. Syns ikke mørke farger er så lekkert på tærne, får litt assosiasjoner til leopardmønster osv. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #18 Skrevet 1. juni 2009 Å fargelegge tåneglene er ikke pent. Dama gjorde det en gang for noen år siden. Blå farge. Hun spurte hva jeg syntes. Stygt, sa jeg. Da ble hun forbanna, og sa hun hadde gjort det for å pynte seg for meg. Sorry, sa jeg, det er ikke pent. Siden har hun aldri gjort det.
Tusle Skrevet 1. juni 2009 #19 Skrevet 1. juni 2009 Jeg bruker neglelakk på tåneglene om sommeren, om vinteren lar jeg være. Liker rosa eller korall lakk på tåneglene. Er forresten 23.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #20 Skrevet 1. juni 2009 Jeg syns det er fint med neglelakk som ser naturlig og diskre ut. Veldig sterke farger på tåneglene er ikke noe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå