Deadbarbie Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Vet denne tråden er gammel, MEN.. denne har jeg skrevet om på bloggen min faktisk.. :-) Her er det : "Det positive med denne kremen er at den gir en umiddelbar farge med en gang du smører den på. Styrken på fargen kan du redigere etter hvor mye krem du tar på. Den inneholder heller ingen selvbruning, så fargen kan vaskes av når som helst. Dette er veldig positivt for dere som tar solarium. Bruker dere vanlig selvbruner, hindrer denne nemlig noen av strålene og nå gjennom, og du blir kanskje ikke like brun på området hvor du har selvbruning. Men denne her kan jo bare vaskes av! Den vasket seg heller ikke så lett av som jeg trodde, det merket jeg da jeg skulle vaske hendene etter å ha påført. Måtte gnikke litte grann ja.. Men den smitter likevel litt over på klær. Det andre positive er jo at på denne måten unngår du skjolder, for du ser jo faktisk hvor du smører. Det negative var at fargen var litt fake om du tok på mye. Da ble den lett litt sånn rødbrun, på en måte."
stella K Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 helt supert at du svarer selv om linken er gammel. har enda ikke fått kjøpt den, men nå må jeg jo få ut fingern gir den mørk eller lys brunfarge? er det skimmer i den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå