Gå til innhold

Har du en høy brudgom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle tipse dere om at de nå tar inn sjaket jakker (2 tror jeg) på Kristins Brudesalong i Lillestrøm til lange menn! :)

Vi var der i god til før bryllupet og fikk dem til å bestille en til min kjære som de skal leie ut siden. Ble så glad for at vi slapp å sy en!!

Vi måtte selvsagt overtale dem først, men det gikk ikke lange tiden før han var enig i at det var lurt å bestille en.

Når min kjære var der for å bestille skjorter siden så hadde de bestilt 2... :wink:

Og hvis du ønsker det noe annet som de ikke har størrelsen hans i så kan du jo prøve å overtale dem slik som vi gjorde...tihi.

Min forlovede er ca 196 høy og har problemer med at jakker/skjorter blir for kort på armene.

Bare 7 uker igjen...ueh!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kjempebra at dere fikk hjelp til dette. Ganske umulig for høye menn å få tak i klær uten å måtte sy eller lignende.

Min samboer er 2.05 cm høy, og det er ikke alltid like lett.

Om han skal gifte seg noen gang er en annen sak.. :lol: :oops:

Skrevet

Ja, ikke sant?

Ble så glad, og du skjønner helt sikkert hvorfor!

Vil tro dere har tråla noen butikker på jakt etter klær dere også... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det må ha vært en lettelse.

Vi har tråla i ganske mange butikker ja, men samboeren har igrunn gitt opp tror jeg. Nå blir det til at han kjøper alt av klær på Dressmann i den avd der de selger til ekstra store menn :wink:

Skrevet
Vi var der i god til før bryllupet og fikk dem til å bestille en til min kjære som de skal leie ut siden.

Vi måtte selvsagt overtale dem først, men det gikk ikke lange tiden før han var enig i at det var lurt å bestille en.

Rart de ikke har antrekk i ulike størrelser allerede synes jeg. Mannen min er 1.98 og i Drammen hadde de forholdvis godt utvalg av størrelser til ham, og det var ikke noe problem å få tak i klær til ham der....

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, de hadde mange forskjellige størrelser og han mente bestemt at det ikke skulle være noe problem å finne noe med de størrelsene han hadde...

Det har vi hørt før... :)

Problemet er bare at han er tynn og høy samtidig som han har veldig brede skuldre og lange armer. Nå hørtes han fryktelig pen ut... :hoho:

Vel, utfordringen blir som følger - når det er langt nok på armene blir det for stort rundt magen og halsen.

Hilsen utlogget Skorpion 75

Skrevet
Joda, de hadde mange forskjellige størrelser og han mente bestemt at det ikke skulle være noe problem å finne noe med de størrelsene han hadde...

Det har vi hørt før... :)

Problemet er bare at han er tynn og høy samtidig som han har veldig brede skuldre og lange armer. Nå hørtes han fryktelig pen ut... :hoho:

Vel, utfordringen blir som følger - når det er langt nok på armene blir det for stort rundt magen og halsen.

Hilsen utlogget Skorpion 75

Jeg kjenner igjen akkurat det der. Mannen min har akkurat samme problem, men mulig han var heldig som fant antrekk så fort som han gjorde! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå skal det jo sies at vi ikke var på så mange steder siden de var så snille å bestille en som blir sydd spesielt til han.

Kanskje det ikke er noe stort problem...? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...