Gjest Anarkist Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Folkens, dette er for spesielt de som elsker pikk. Jeg lurer på om hva slags dipp ville dere ha en pikk servert til å bli sugd, hvis dere fikk velge. For eksempel sjokoladedipp, rømmedressing, pestosaus..... Bruk fantasien og kom frem med forslag.... :gjeiper:
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 I helvete, nå brakk jeg meg. Pikk er pikk og pikk er godt, gi meg en naturell, og etterhvert med sperm. Men SAUS? Jebus!
Rimmern Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 I helvete, nå brakk jeg meg. Pikk er pikk og pikk er godt, gi meg en naturell, og etterhvert med sperm. Men SAUS? Jebus!
Gjest J24 Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 I helvete, nå brakk jeg meg. Pikk er pikk og pikk er godt, gi meg en naturell, og etterhvert med sperm. Men SAUS? Jebus! Hehe, dagens
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Sorry, tenke før jeg poster, jeg VET det... Men alvorlig talt! Vil jeg ha sjokolade så vil jeg ha sjokolade, vil jeg ha pikk så ja, skjønner?
TittTitt Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 I helvete, nå brakk jeg meg. Pikk er pikk og pikk er godt, gi meg en naturell, og etterhvert med sperm. Men SAUS? Jebus! Haleluja
kristian82 Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 I helvete, nå brakk jeg meg. Pikk er pikk og pikk er godt, gi meg en naturell, og etterhvert med sperm. Men SAUS? Jebus! hehe
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Dama duppa min i et rødvinsglass en gang. Så antar rødvin funker..? Det var i alle fall jævlig deilig med den sviende følelsen av alkoholen, for deretter blir slikka ren
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har hørt at det visstnok skal være en ganske spesiell opplevelse å dyppe pikken i kokain før man suger den. Men vil jo selvfølgelig ikke oppfordre noen til å gjøre det, da det er ganske ulovlig.
Gjest Shelob Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 Sjokolade. God sjokolade, sånn 70%, smelta sjøl. Ikke prøvd enda men skal prøve. Tenkte på peanøttsmør her omdagen, da jeg synes det er veldig godt, men så tenkte jeg på nøttebiter som sitter fast under forhuden og sånn, og så ble det litt kvalmt... Tror jeg satser på sjokolade. Eller kanskje alkohol ja! Baileys?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå