mimifin72 Skrevet 29. mai 2009 #21 Del Skrevet 29. mai 2009 det eneste jeg har på ristet brød er smør med et lite dryss av krydder som jeg kjøpte i Syden for mange år siden. Hver gang jeg er i Syden kjøper jeg en ny krukke av det krydderet (smaker innmari godt på ostesmørbrød også). Ellers synes jeg både brunost og gulost er helt ok pålegg, men hvis jeg skal ha de, MÅ jeg ha de på knekkebrød, ikke toast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 29. mai 2009 #22 Del Skrevet 29. mai 2009 Både gulost og brunost funker helt fint. Alt etter hva humøret ønsker. Eventuelt et salatblad og servelat m/masjones Jubelsalami m/masjones Nugatti Taffelost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 29. mai 2009 #23 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har syltetøy på. Jeg har gjerne skinke og ost på ristet brød, og varmer det i mikroen. Litt sånn jukseerstatning for ostesmørbrød i stekeovnen (selv om det ikke er på langt nær så godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. mai 2009 #24 Del Skrevet 29. mai 2009 Rister så og si aldri brød, men favoritten i barndommen var smør og sukker . Ellers synes jeg faktisk at både brunost og gulost passer på ristet brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #25 Del Skrevet 29. mai 2009 Geitost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 29. mai 2009 #26 Del Skrevet 29. mai 2009 Har på akkurat det jeg föler for, uansett om det er ristet eller ikke. Nå rister jeg nesten alltid brödet siden jeg fryser ned ferdigskivet bröd og tar bare ut det jeg trenger der og da. Geitost, gulost, syltetöy, skinke, smöreoster, reddiker, agurk m.m. Hva enn jeg måtte få lyst på der og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. mai 2009 #27 Del Skrevet 29. mai 2009 Alt jeg har på ferskt brød... Bortsett fra sjokoladepålegg, det blir ekkelt på rista brød. Men alt annet funker Enig i den. Min personlige favoritt er imidlertid smør og appelsinmarmelade, og jeg tror ikke jeg ville valgt spekepølse selv om jeg ikke har noen alvorlige motforestillinger mot det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 29. mai 2009 #28 Del Skrevet 29. mai 2009 Most avokado med salt og pepper på. Nammm! Fins ikke noe bedre. Avogtil legger jeg en chorizoskive oppå avokadoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. mai 2009 #29 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Bringebærsyltetøy eller Nugatti. Mvh Yvonne Endret 30. mai 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 31. mai 2009 #30 Del Skrevet 31. mai 2009 Alltid masssssse smør under. Appelsinmarmelade på ristet loff er uslåelig! Gulost er klart det jeg bruker mest. brunost med appelsinmarmelade/honning er også godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 31. mai 2009 #31 Del Skrevet 31. mai 2009 Jordbærsyltetøy er det beste på ristet brød. Ellers ser jeg ikke noe rart i å ha verken gulost eller brunost eller noe annet pålegg for den sakens skyld på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 31. mai 2009 #32 Del Skrevet 31. mai 2009 Et lag margarin og ingenting annet er min favoritt. Det er litt merkelig, egentlig, for jeg spiser aldri margarin eller smør på brødet ellers, og synes heller ikke noe om smeltet smør til fisk, smørøye i grøten eller noe annet der smeltet smør inngår. haha, akkurat sånn har jeg det også! synes smør generellt er ganske ekkelt, men på rista brød er det Himmelsk! Alt pålegg man tar oppå det bare ødelegger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #33 Del Skrevet 1. juni 2009 kremost, smøreost, honning eller syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikkemus Skrevet 3. juni 2009 #34 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg elsker ristet brød med lett majones underst, en skive kokt skinke/hamburgerrygg (eventuelt et annet kjøtt-pålegg) og agurk på toppen Ellers elsker jeg også nugatti:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2009 #35 Del Skrevet 4. juni 2009 På ristet brød, skal det være noe søtt. Syltetøy, nugatti eller sukker passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toyses Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 5. juni 2009 Her var det mye forskjellig gitt Det var ikke mange som delte kjæresten og min mening om hvitost og brunost på ristet brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #37 Del Skrevet 5. juni 2009 Peanøttsmør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 5. juni 2009 #38 Del Skrevet 5. juni 2009 Enten bare smør (Soft Flora, ingen over ingen ved siden!) eller appelsinmarmelade. Bruker aldri noe mer enn dette på ristet loff. (Rister aldri brød..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. juni 2009 #39 Del Skrevet 5. juni 2009 sulten! Men sånn for å svare skikkelig; peanøttsmør/smøreost/brunost/hvitost, ikke syltetøy, med mindre det er bringerbærsyltetøy oppå peanøttsmøret. men smøreost er favoritten. Skal jeg spise brød må det enten være ferskt(kjøpt samme dag), eller ristet. Men spiser heller knekkebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juso Skrevet 6. juni 2009 #40 Del Skrevet 6. juni 2009 Majones, servelat og tomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå