Riona Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Noen som gi meg tips om sofaforhandlere i Oslo/Akershus området som ikke har alt for stive priser? Jeg kjenner til Ikea, Bohus, Møbelringen, Skeidar. Er det andre?
Gjest Badabing Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Kommer jo an på hva du er ute etter, men er noe som heter Fagmøbler også. Hvis du skal kjøpe modulsofa, anbefaler jeg ikke Living. Vi ventet på sofa i et halvt år, og da den til slutt kom var det en del feil og mangler.
Gjest Elfrida Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 http://homeinterior.no/ Jeg har kjøpt sofa her, og er veldig fornøyd. De har ikke så stort lager så det kan være noen ukers bestillingstid. Jeg tror vi ventet ca 8 uker. De fleste er skinnsalonger, som jo koster litt, men de har også tekstilsofaer fra sånn 5-6 tusen. (jeg kjenner hun som driver butikken litt, så jeg er kanskje inhabil)
Riona Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Det så ut som de hadde mye stilig på home interiør. Og jeg syns ikke det var så veldig dyrt heller. Takk skal dere ha. Da vet jeg hvor turen går når jeg skal til Oslo. Noen flere sofa-butikker som er verdt et besøk? Endret 31. mai 2009 av Riona
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Vi kjøpte vår på Bolia og er kjempefornøyde!
Rotemor Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 sofsogood.com - veldig ok. Kan botimot få hvordan sofa du vil ha uten å betale skjorta.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Rocka ---> http://www.rockaonline.no/index.php holder til i sarpsborg...de har iallefall et showroom der..
Gjest gjest over Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 ellers kan du jo alltids stikke innom norwaysays-butikken - mye fint der-
Gjest Elfrida Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 ellers kan du jo alltids stikke innom norwaysays-butikken - mye fint der-Og jeg tror de har litt salg om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå