stella K Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 er ute etter bodylotion som gir umiddelbar farge, og som vaskes av med såpe og vann! noen som har erfaring?
Essie_ Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg kjøpte en liten tube (veeldig drøy i bruk) på Body Shop en gang (finner den ikke på bs nettsider nå). Jeg ble anbefalt å blande den med body lotion eller ansiktskremen min. Syns det fungerer bra.
stella K Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 men er det selvbruner,eller gir den farge med en gang? husker du navnet?
Kirby Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Det har kommet en nyhet fra L'Oreal som er nettopp det du er ute etter: http://www.feelunique.com/p/LOreal-Sublime...Body-150ml.html Den finnes i norske butikker også, koster rundt 149,-
Mischa Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Har hørt mye bra om Lorac sin Tantalizer Litt usikker på om det selges i Norge, tror kanskje det var en butikk i Skovveien på Frogner som selger Lorac.. men kanskje litt for long shot?
stella K Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2009 søsteren min bor på frogner, så da skal jeg be henne sjekke den ut takk!
stella K Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2009 Det har kommet en nyhet fra L'Oreal som er nettopp det du er ute etter: http://www.feelunique.com/p/LOreal-Sublime...Body-150ml.html Den finnes i norske butikker også, koster rundt 149,- noen som har prøvd denne da?
Essie_ Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 men er det selvbruner,eller gir den farge med en gang? husker du navnet? Sheer sun gel. Det er ikke selvbruner.
Sandie Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 er ute etter bodylotion som gir umiddelbar farge, og som vaskes av med såpe og vann! noen som har erfaring? Kan anbefale kastanje-geleen "Brons Sex" fra Anne Wood. Kanskje ikke det mest kjente merket, og et litt underlig navn. Men den er drøy, holder seg fin på huden og smitter ikke av på klær. Koster ca.65 kr. for en tube. Desverre er den alt for vanskelig å få tak i, men den finnes i enkelte parfymerier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå