Gå til innhold

Nervepirrende ventetid

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillemej_*
Skrevet

Off..

Må bare få delt dette med noen... bli helt gal av å tenke så mye.

nå er det en uke siden EL. Hadde samleie samme dagen som positiv EL-test.

Har ikke hatt sex siden, fordi jeg er ute å reiser uten samboer.

Klarer ikke tenke på noe annet enn; tenk hvis det treffer denne gangen. Håper sånn på det... Er bare i PP 5, men ønsker det så mye...

Hver eneste lille følelse i magen tolker jeg: der festet kanskje egget seg. blir helt vill og må på toalettet for å sjekke etter festeblødning. Er som besatt. Selv om jeg vat at det ikke er reelt med festeblødning fra i dag og utover, har jeg sjekket nesten hver dag siden EL. Hadde litt blod på papiret en gang tredje døgn etter EL, noe jeg aldri har hatt tidligere, men måtte lese meg opp, og finner ut at det må være EL-blødning.. skuffet...

Er vel ikke meningen å få så mange svar på dette inlegget akkurat, men må bare skrive ut litt tanker. Klarer ikke tenke på jobb eller noen ting for tiden. Forbinder ALT med graviditet.

Første gangen det har tatt så lang tid mellom EL og første test dato.. en heeeel uke igjen... kommer til å bli GAAAAAL...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hvordan du har det, men jeg prøver å ha et avslappet forhold til det hele før jeg vet om jeg er gravid. Blir bare så skuffet om jeg skal gå rundt å ha for store forhåpninger. Men det er nervepirrendes ja, er alltid kjempenervøs før en graviditetstest skal tas. Dagene går fryktelig seint når man går og venter på å teste, he he.

Lykke til hvetfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...