Gjest Gutt 20 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Heisann, jeg er en gutt på kun 20 år. har nå vært sammen med kjæresten min i rundt 1 år og det har skjedd et eller annet med sex livet vårt... de siste månedene så har hun hatt mindre og mindre lyst til å ha sex, den siste måneden har vært heelt av. hun har en hard jobb og jeg respekterer at når hun kommer hjem ifra den og er sliten så vil hun ikke ha sex pga hun ikke orker o.l men å gå ifra å ha et godt sexliv til tottal stopp omtrent over natten klarer jeg ikke å forstå desverre.. dette bryter ganske så mye ned på forholdet, selv om det ikke er noe som helst galt ellers i forholdet. jeg vet at sex spenningen avtar etter en viss stund, men hvis den har gått ifra henne alt nå så er vel det noe merkelig med det? hun prater fortsatt med eksen sin, som om han var en beste kompis. og jeg har satt meg ned og pratet med henne om at jeg ikke synes noe om det.. men hun gjør det bak ryggen min alike vel... mulighet for at hun er missfornøyd med kroppen sin, selv om jeg sier at den er fin og pen noe jeg også mener om kroppen hennes.. men det ser ikke ut til å gå inn på henne. så kan noe gi meg noen råd eller tips til dette? før alt dette går virkelig galt.. Tusen takk Mvh Gutt 20
Gjest moin Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Heisann, jeg er en gutt på kun 20 år. har nå vært sammen med kjæresten min i rundt 1 år og det har skjedd et eller annet med sex livet vårt... de siste månedene så har hun hatt mindre og mindre lyst til å ha sex, den siste måneden har vært heelt av. hun har en hard jobb og jeg respekterer at når hun kommer hjem ifra den og er sliten så vil hun ikke ha sex pga hun ikke orker o.l men å gå ifra å ha et godt sexliv til tottal stopp omtrent over natten klarer jeg ikke å forstå desverre.. dette bryter ganske så mye ned på forholdet, selv om det ikke er noe som helst galt ellers i forholdet. jeg vet at sex spenningen avtar etter en viss stund, men hvis den har gått ifra henne alt nå så er vel det noe merkelig med det? hun prater fortsatt med eksen sin, som om han var en beste kompis. og jeg har satt meg ned og pratet med henne om at jeg ikke synes noe om det.. men hun gjør det bak ryggen min alike vel... mulighet for at hun er missfornøyd med kroppen sin, selv om jeg sier at den er fin og pen noe jeg også mener om kroppen hennes.. men det ser ikke ut til å gå inn på henne. så kan noe gi meg noen råd eller tips til dette? før alt dette går virkelig galt.. Tusen takk Mvh Gutt 20 1. Snakk med henne? 2. Tja, snakke om exen sin? Hvis de er venner så ok, - men snakke ofte om han? spørs hva hun sier om han....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå