Gå til innhold

Ballevondt

Gjest Gjest_mann38_*

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tro meg, jeg runker og runker og runker.. med begge henda.. Ikke samtidig da, skal ikke skryte på meg noe her ;)

:fnise:

ikke med begge på en gang? nå ble jeg litt skuffa her :P

Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

Det burde vel gå an å legge opp til en form for rytme der?

VENSTRE - HØYRE - VENSTRE - VENSTRE - BEGGE - BEGGE - HØYRE - HØYRE - VENSTRE - HØYRE - VENSTRE - VENSTRE - BEGGE - BEGGE - HØYRE - HØYRE - VENSTRE - HØYRE - VENSTRE - VENSTRE - BEGGE - BEGGE - HØYRE - HØYRE - VENSTRE - HØYRE - VENSTRE - VENSTRE - BEGGE - BEGGE - HØYRE - HØYRE - VENSTRE - HØYRE - VENSTRE - VENSTRE - BEGGE - BEGGE - HØYRE - HØYRE...

Bare som et eksempel?

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Dette går jo selvfølgelig ikke an siden det er en gjengs oppfatning at menn ikke klarer mer enn en ting av gangen; dvs ligge og runke med en hånd.. skal man bruke begge går det bare i surr og man kan risikere seriøse skader ;)

Jeg skulle egentlig ønske at fruen, når det har gått mer enn max 5-6 dager, og hun ikke er lysten på samleie, kunne legge seg inntil meg og da kose litt og hjelpe til litt :) Mye hyggeligere enn å avrive seg på dass selv..

Gjest Marlo
Skrevet

Hyggeligere er det så absolutt.

Om jeg mot all formodning ikke skulle orke sex, så har jeg ingenting imot å dytte puppa oppi ansiktet på ham eller noe annet han elsker at jeg gjör for at han skal få "tömt seg litt"

Men nå er vi ganske kosete da...jeg kan ligge å kose med kuken hans en hel kveld foran TVn

Skrevet

vet du hva? der er jeg helt enig.

for meg er det en selvfølge, selv om jeg ikke har lyst, kan jeg jo alltids hjelpe han...

hehe har et bra forslag til denne ronke saken her..

jeg har vært ute og klipt plenen nå.. med sån bensin ristedure klippesak... og jeg er helt nummen i lankene. kjenner jo nesten ikke at jeg tar på noe... så om du hadde gjort det, kanskje det ville kjennes som om det ikke var dine egene hender :P

Gjest KateW
Skrevet

Konge, Angie!

Gjør plenklipping til en erotisk opplevelse, onaner etterpå og føl deg som om du blir onanert av en fremmeds hånd!

Tror du det ville slå an som reklame for plenklippermaskinprodusentene? OG ikke minst f flere menn til å ha lyst til å klippe plen?

Eller forresten, da hadde vel vi kvinner blitt sjalu på gressklippern...

Tricky, tricky, tricky...

Skrevet
Konge, Angie!

Gjør plenklipping til en erotisk opplevelse, onaner etterpå og føl deg som om du blir onanert av en fremmeds hånd!

Tror du det ville slå an som reklame for plenklippermaskinprodusentene? OG ikke minst f flere menn til å ha lyst til å klippe plen?

Eller forresten, da hadde vel vi kvinner blitt sjalu på gressklippern...

Tricky, tricky, tricky...

Den var anske vanskelig å svare på!

men om mannfolka hadde jublet over å klippe plenen.. kanskje vi kunne klart å leve med sjalusien??

vi får eventuelt hive oss over han når han kommer inn svett og nummen da :P

men ja. bra reklame tror jeg garantert det hadde blitt!

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Godt at du ikke har noe imot å hjelpe han litt om du selv ikke orker da :) Heldig mann :)

Det blir liksom det som er problemet. De som svarer på en slik tråd er jo gjerne de som ikke ser "problemet" fordi de ikke har det sånn selv.

Mange (som meg) lever i forhold hvor slikt ikke er vanlig, de som må bruke stua, dusjen, dassen for en kjapp utløsning.

Gjest KateW
Skrevet

Hvordan bruker du DASSEN til å få utløsning?

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Ha ha... det går an å sitte på dassen vettu ;) med buksa nede rundt anklene og et godt tak med ene handa rundt stasen og så gjerne da din metode, høyre, venstre, venstre, venstre, høyre, venstre... eller noe... inntil utløsningen kommer ;)

Gjest KateW
Skrevet

:ler:

Skal ikke erte deg mer. Men jeg syns faktisk det er fryktelig trist med forhold hvor sexen blir borte. Jeg har opplevd det selv, bare jeg var den med lysta, og det er fryktelig kjedelig. Man føler seg lite attraktiv og sexy.

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

:) Dette er bare godlynt morro det da.

Jeg er vant til å måtte ironisere min hverdag eller ville jeg gått av skaftet for lenge siden.

Det er ikke noe godt nei å føle at man bare er til bry, lite attraktiv, lite ønsket. Spiller ingen rolle hva slags kjønn man er når sånt skjer, like ille uansett. :)

Skrevet
:ler:

Skal ikke erte deg mer. Men jeg syns faktisk det er fryktelig trist med forhold hvor sexen blir borte. Jeg har opplevd det selv, bare jeg var den med lysta, og det er fryktelig kjedelig. Man føler seg lite attraktiv og sexy.

dette har jeg å opplevd,...

derfor har jeg skaffet meg kjæreste som er 7 år yngere enn meg ...

:flau:

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

hehe...skaffet deg en hingst altså ;)

Gjest KateW
Skrevet

Lurt! Men yngre menn syns fort jeg er litt skummel.... :sjenert:

Skrevet
hehe...skaffet deg en hingst altså ;)

jepp!! bare han kommer seg hjem nå, om 30 dager :P så skal det bli fart på sakene her

Skrevet

ja. det er nok litt sånn her å gitt :P

men han kan læres opp.. noe jeg liker hehehe

Skrevet
Jeg har altså nå gått sålenge uten utløsning at jeg igjen har "blueballs".. rett og slett småvondt i ballene

Normalt er frua endel borte så jeg får ordnet det selv, men nå har hun vært hjemme en stund, og sex har vi sjelden... så derfor blueballs..

Oppfordrer jenter til å tenke over akkurat det faktumet. Menn får vondt i ballene uten regelmessig utløsning. Øker faren for prostata-greier og.

Ikke bra.

Jøss her krydde det av seriøse svar. Jeg kan bare gi et råd som ikke er mulig å reversere.

Jeg hadde også til tider ballespreng men etter at jeg lot meg sterilisere (jeg nekter å bruke kondom) så forsvant problemet. Nå kan jeg bygge opp kåtheten til vannvidd uten det minste vondt.

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

skummel? På hvilken måte? ;)

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet
ja. det er nok litt sånn her å gitt :P

men han kan læres opp.. noe jeg liker hehehe

Drøm å ha en dame som deg da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...