Gå til innhold

hva er dildoparty?

Gjest farge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marlo

Samme some tupperweare og sminke parties.

En gjeng som samles, det serveres gjerne drikke og noe spiselig, man har det göy. Arrangören har gjerne med seg forskjellige dildoer, sexy klär, kremer, etc etc og viser de frem og forklarer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme some tupperweare og sminke parties.

En gjeng som samles, det serveres gjerne drikke og noe spiselig, man har det göy. Arrangören har gjerne med seg forskjellige dildoer, sexy klär, kremer, etc etc og viser de frem og forklarer etc.

Helt riktig.

Nabokjerringa hadde en dildoparty et par år siden. Jeg har aldri sett maken til en gjeng av fullstendig dritings, hysteriske husmødre som hoiet og skrek og syns alt var morsomt. De stilte opp alle dildoene og sexleketøy oppå rekkverket utenfor så ungene i gata fikk store øyne. Flere av naboene klaget. Jeg syns synd på arrangøren. Hun var seriøs men tjente neppe noe penger den kvelden, annet enn å svare på idiotiske spørsmål fra vulgære, fulle husmødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Det der hörtes jo faktisk ikke noe morsomt ut da :/

Har värt på en del dildoparties, og selvom vi har drukket litt så har vi aldri blitt dritings, og vi var veldig interessert i å höre på arrangören (som forövrig er ei venninne da) Vi har det alltid morsomt, men aldri noe rölpeparty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

har vært på et selv, og jeg tror nok de tjener en del. Husker ei jente som kjøpte for 3000 kr, noe hun aldri hadde gjort om hun ikke var så full.

Men alkohol er nok en viktig essens på slike fester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kim_*
Trodde dildoparty var noe annet, jeg :sjenert:

Hva da? Orgie liksom hvor man har sex og bruker dildoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva da? Orgie liksom hvor man har sex og bruker dildoer?

Ja. Trodde liksom det var at man testet dildoer på hverandre og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg har vært på et dildoparty uten alkohol, hun solgte veldig lite... :fnise:

Også har jeg selvsagt vært på sånn dildoparty hvor vi var en skokk med dritlekre damer som hadde dildosex med hverandre, hele tida... Mhmhm! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var når en hel gjeng med dildoer pyntet seg og hadde fest jeg *gjør seg blond*

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Jeg trodde det var når en hel gjeng med dildoer pyntet seg og hadde fest jeg *gjør seg blond*

:skratte:

:klaske:

Mens de danset og, krmt vibrerte til disco-classics som "Sex-Bomb". "Shake ya Bootee!" "Lets get it on!" og ikke minst "Silicone Valley!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske:

Mens de danset og, krmt vibrerte til disco-classics som "Sex-Bomb". "Shake ya Bootee!" "Lets get it on!" og ikke minst "Silicone Valley!"

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kavring
har vært på et selv, og jeg tror nok de tjener en del. Husker ei jente som kjøpte for 3000 kr, noe hun aldri hadde gjort om hun ikke var så full.

Men alkohol er nok en viktig essens på slike fester :)

De som reiser rundt og holder partyene, tjener ikke noe særlig. De får bare en viss prosent av de pengene de får inn, og resten går jo til butikken.

Men selvfølgelig, når én person kjøper for 3000kr, så blir det vel litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor i all verden blir noen med på slike "parties"? Høres ikke akkurat ut som noe man vil gi venninner full innsikt i, og man da skulle være interessert i å kjøpe slike varer. Dette hører da i tilfelle partneren og privatlivet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kavring
Hvorfor i all verden blir noen med på slike "parties"? Høres ikke akkurat ut som noe man vil gi venninner full innsikt i, og man da skulle være interessert i å kjøpe slike varer. Dette hører da i tilfelle partneren og privatlivet til.

Du trenger da for all del ikke fortelle til venninnene dine hva du bestiller! Det er det kun konsulenten som vet, og hun har taushetsplikt og flyger ikke rundt på bygda og sladrer.

Så du kan fint bestille dildoer og penisringer til deg og mannen, uten at venninnene dine får vite det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du trenger da for all del ikke fortelle til venninnene dine hva du bestiller! Det er det kun konsulenten som vet, og hun har taushetsplikt og flyger ikke rundt på bygda og sladrer.

Så du kan fint bestille dildoer og penisringer til deg og mannen, uten at venninnene dine får vite det ;)

Har ingen interesse av å bestille det. Men om jeg hadde hatt det så ville det ikke vært aktuelt å studere utvalg med en venninnegjeng. Merkelig tanke. Men så mistenker jeg da også at slike selskaper mer er for moro og fyll/tull og tøys som nevnt av andre i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på fire-fem sånne kvelder, og arrangert noen av dem selv etter stadig etterspørsel fra nære og mindre nære venninner. :fnise:

Det har blitt solgt ganske mye på alle sammen, og det har ikke blitt drukket alkohol på noen av kveldene, såvidt jeg husker.

Det er ganske artig, og hyggelig faktisk.

Bestillingene gjorde én og én inne på kjøkkenet sammen med den kjempetrivelige dama som kom på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...