Gjest Gjest j20. Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hei hei jenter. Og gutter:-) Jeg er på jakt etter en god hudkrem. Jeg har litt uren hud, og trenger noen tips. Har hørt mye bra om Teen Clean av Jan Martini + en hudkrem som heter Dermalogica. Noen som har vært borti noen av disse seriene? Er de mulig å skaffe på nett? Takk for hjelp, kveldshilsen fra meg! c",)
Bardot Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hei hei jenter. Og gutter:-) Jeg er på jakt etter en god hudkrem. Jeg har litt uren hud, og trenger noen tips. Har hørt mye bra om Teen Clean av Jan Martini + en hudkrem som heter Dermalogica. Noen som har vært borti noen av disse seriene? Er de mulig å skaffe på nett? Takk for hjelp, kveldshilsen fra meg! c",) Jeg har prøvd begge disse. Dermalogica er bedre enn det som fåes i parfymesalonger, men hjelper vel ikke akkurat drastisk. Jeg synes huden ble mykere, men ikke stort annet. Jan marini derimot forandret huden min totalt. Jeg hadde skikkelig uren hud. Så tok jeg tre laserbehandlinger på ellipseklinikken og kjøpte med meg en rens. Huden ble klart mye bedre, men selvfølgelig mye takket være laserbehandlingene. Så var jeg til en kjemisk peeling, og igjen prøvde den hyggelig damen på ellipseklinikken å prakke på meg mer av disse produktene. Så jeg gikk inn på ebay, og kjøpte en hel serie. Og først da ble huden helt totalt forvandlet. Nå er jeg kvisefri og snart arrfri Så, sats på jan marini. Begynn med en rens tilpasset din hud og alder. Og en god fuktighetskrem. Jeg anbefaler spesielt transformation cream. Ikke la deg lure av at den ser fet ut. Det kommer helt an på hva slags hud du har. I og med at jeg hadde så uren hud, trodde jeg at jeg hvertfall ikke trengte mye fukt. Men det var jo nettopp det jeg trengte, og da selvfølgelig en god frem som ikke innholder alle disse stoffene som tetter porer og lager kviser. Når huden ikke har nok fukt, begynner den å produsere mer talg og dermed kviser. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå