Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hei jeg har et fadderbarn fra Kina som blir 11 år til sommeren. Jeg tenkte å kjøpe en gave til henne, men har ikke så veldig lyst til å kjøpe fra nettsiden dersom jeg kan finne noe i butikken selv. Er det noen som har erfaringer og tips til hva jeg kan kjøpe ?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Dette er tips det står på nettsida til plan Norge Bilder av deg og familien, lite fotoalbum, liten bok om Norge, lite puslespill, penner, blyanter, blyantspisser, viskelær, linjal, pennal, kladdebok, dagbok, postkort, rake, sikt, spade og sandkakefigurer, lite malerskrin, T-skjorte, caps, klistremerker, glansbilder, papirdukker, hoppetau, hårpynt, ballonger, liten eske med fargestifter, liten nylonsekk, fargerikt tørkle/skjerf (chiffon), lommetørkler, fingerdukker, små lekebiler av plast, liten bamse eller dukke, lego/byggesett, frisbee, flat fotball med plastpumpe, liten kalender, verdenskart, perler til å lage smykker, sett med brevpapir, liten tavle med kritt, drage, børste, kam og speil, lommekalkulator (solcelle).
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 tusen takk her var det mange gode tips. Kanskje noen vet hvor mye det koster ca? betaler jeg for å sende det til oslo, eller helt til kina?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå