Fun Light Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg er medlem i bokklubben og har lenge sett meg ut disse flotte og nye bøkene om barndommen i de ulike tiårene.. Nå er de borte derfra, og det står ikke i salg. Det står det også på andre bokhandlere på nett! Noen som vet hvor de har tatt veien?? Var det et begrenset opplag eller kommer de tilbake? Forfatter er Kristin von Hirsch.
RosaNixon Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Capris har den om 80-tallet, men resten er dessverre utsolgt. Siden de var på salg en stund før de ble utsolgt, er det kanskje ikke så trolig at det kommer et nytt opplag med det første. Dessverre er ikke bøker i salg særlig lenge i Norge.
Arwen Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 De er utsolgt fra forlaget men det skal være trykket opp nye til 15.juni
Ciara Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Om de er utsolgte nå er det garantert bare midlertidig. Disse bøkene har vært en ekstrem suksess for forlaget, og det ville vært galskap å ikke trykke dem opp igjen.
Fun Light Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2009 Siden jeg forventer å føde ganske tett opp mot jul så er jeg igang med julegavelister allerede.. Og disse bøkene er jo perfekt til alt fra bror til venninne til far til mor osv..!! Synd hvis de blir borte. Da satser jeg på at de dukker opp igjen innen jul, er jo litt tid igjen Håper også at de kommer med redusert pris slik noen av bøkene hadde på bokklubben.. Den som lever får se!
Fun Light Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 Her om dagen oppdaget jeg at bøkene fra 50- og 60-tallet var å finne til 99 kroner hos min lokale Obs-butikk! Hurra!! Eneste som er dumt er at det er 70- og 80-tallsbøkene jeg først og fremst var ute etter.. Bokklubben har ennå ikke fått de inn igjen, og jeg har heller ikke fått noe svar på henvendelsen min til de angående dette. Noen som har sett bøkene til salgs noe sted så rop gjerne ut!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Her om dagen oppdaget jeg at bøkene fra 50- og 60-tallet var å finne til 99 kroner hos min lokale Obs-butikk! Hurra!! Eneste som er dumt er at det er 70- og 80-tallsbøkene jeg først og fremst var ute etter.. Bokklubben har ennå ikke fått de inn igjen, og jeg har heller ikke fått noe svar på henvendelsen min til de angående dette. Noen som har sett bøkene til salgs noe sted så rop gjerne ut! Alle bøkene er i salg nå, så dersom ikke den lokale bokhandelen har den inne, kan de fint bestille dem inn for dere. Ellers kan de også bestilles hos forlaget, Vega Forlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå