*Lillian* Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 Er det noen KG-brukere som du kunne tenkt deg å ta kontakt med, men ikke tør? Noen du synes virker som veldig fine/morsomme mennesker som du kunne tenkt deg å lære bedre å kjenne? Som du kunne tenkt deg å PM'e med eller maile med, eller prate med på MSN, men du tør ikke fordi du ikke vet hva disse synes om deg som KG-bruker? Jeg tenker ikke sånn kvinne-mann forhold greier, men noen av det ene eller andre kjønn som du kunne tenkt deg å bli bedre kjent med som nett-venner eller kanskje også IRL-venner? Litt vanskelig å få fram hva jeg mener her sånn på sene natten men jeg prøver iallfall..... Her kommer iallfall oppfordringen: Ta kontakt! Hva har man vel å tape? Selv har jeg det sånn, men jeg tør ikke...... :oops: Er redd for at folka ikke skal ha noe til overs for meg, synes jeg er teit osv Jada, har akkurat skrevet at man har ikke noe å tape, men jeg sier det til dere andre.....hehe..... For jeg klarer ikke tenke sånn selv, men andre kan jo tenke sånn likevel Noen tanker? Hadde jo vært moro om folket skrev HVEM de kunne tenkt seg å ta kontakt med også, for da kanskje det er noen som faktisk tar kontakt og man finner ut om de er like fine som man har inntrykk av. Men jeg forstår godt om folk ikke tør, for jeg tør ikke skrive det :oops: Pingla Lillian *tenke seg ihjel i den stille natten* :blunke:
Barbie Skrevet 24. juli 2003 #2 Skrevet 24. juli 2003 Et interessant spørsmål..... Ja,det er nok noen her inne som jeg absolutt kunne funnet tonen med. Massevis av koselige jenter og gutter på KG. Alikevel blir det nok aldri noe mer enn KG-venner. Det finnes imidlertid også et par stykker som jeg IKKE finner tonen med,og som jeg regelrett har lyst til å
Midnattsol Skrevet 24. juli 2003 #3 Skrevet 24. juli 2003 Har kontakt med noen bare på KG (for øyeblikket i alle fall) og noen IRL, og det er alltid koselig å bli kjent med nye mennesker.
Gjest Donna Skrevet 24. juli 2003 #4 Skrevet 24. juli 2003 Skjønner godt hva du mener *ler*...pingle jeg også .......tør liksom ikke å ta kontakt - for tenk om de ikke vil snakke med meg :o :-? :oops: Men ja -det hender absolutt at jeg leser innlegg til personer som virker veldig alrighte - og som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjente med ....!! For jeg tror det er veldig mange fine og greie mennesker her på KG !!! og noen få har jeg allerede kontaken med :D
*Lillian* Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2003 Et lite ekstra-spørsmål... Har du mange fra KG på MSN-lista, om du bruker MSN da? Tør du ta kontakt med de når du vil eller tar du sjelden kontakt av frykt for å virke masete? Selv har jeg faktisk 8 personer fra KG på lista mi, men det er kun 2 av dem jeg prater med veldig ofte. To andre som jeg prater med nå og da, som ikke er pålogga samtidig som meg så ofte... Og resten er sånne jeg er redd for å virke masete på Lillian
Midnattsol Skrevet 24. juli 2003 #6 Skrevet 24. juli 2003 Tenker de fleste er ganske så snille og imøtekommende.
starie Skrevet 24. juli 2003 #7 Skrevet 24. juli 2003 Ja, det er MANGE jeg vil bli bedre kjent med, men jeg er veldig redd for å mase.. :oops:
Gjest Embla s Skrevet 24. juli 2003 #8 Skrevet 24. juli 2003 Lillian: :fy: Du er så avgjort ingen pingle!!! Syns tvertimot du er utrolig tøff og smart! (jada, det var en liten avsporing, sorry :oops: )
Barbie Skrevet 24. juli 2003 #9 Skrevet 24. juli 2003 Jeg har ingen på MSN-lista. Den tanken har jeg ikke tenkt engang! :oops:
starie Skrevet 24. juli 2003 #10 Skrevet 24. juli 2003 Hadde noen av dere følt det som mas om noen her på KG ville bli bedre kjent? (bare ett lite tilleggspørsmål)
Barbie Skrevet 24. juli 2003 #11 Skrevet 24. juli 2003 Svar på Starie's spørsmål: Det hadde vært veldig overraskende,og absolutt hyggelig!
Midnattsol Skrevet 24. juli 2003 #12 Skrevet 24. juli 2003 Et lite ekstra-spørsmål... Har du mange fra KG på MSN-lista, om du bruker MSN da? Tør du ta kontakt med de når du vil eller tar du sjelden kontakt av frykt for å virke masete? Selv har jeg faktisk 8 personer fra KG på lista mi, men det er kun 2 av dem jeg prater med veldig ofte. To andre som jeg prater med nå og da, som ikke er pålogga samtidig som meg så ofte... Og resten er sånne jeg er redd for å virke masete på Lillian hehe Lillian *humre* *titte på MSN* Har 6 KG`ere på MSN. Nei 7 faktisk, men en kjenner jeg fra før av. Prater høvelig ofte med et par, men det går også på mail, sms og pm.
Midnattsol Skrevet 24. juli 2003 #13 Skrevet 24. juli 2003 Hadde noen av dere følt det som mas om noen her på KG ville bli bedre kjent? (bare ett lite tilleggspørsmål) Ikke masete, bare koselig.
Gjest Candyfloss Skrevet 24. juli 2003 #14 Skrevet 24. juli 2003 Har to fra KG på msn. Jeg er redd for å virke dum, forskrudd og annoying...
Cita Skrevet 24. juli 2003 #15 Skrevet 24. juli 2003 Svar på Starie's spørsmål: Det hadde vært veldig overraskende,og absolutt hyggelig! Helt enig med deg Barbie !! Cita
*Lillian* Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #16 Skrevet 25. juli 2003 Lillian: Du er så avgjort ingen pingle!!! Syns tvertimot du er utrolig tøff og smart! Hehe.....ikke når det kommer til dette, Embla :blunke: Hadde noen av dere følt det som mas om noen her på KG ville bli bedre kjent? (bare ett lite tilleggspørsmål) Jeg ville def. ikke syntes det selv.....Jeg ville syntes det hadde vært kjempekoselig om noen faktisk ønsket å ha kontakt med meg på MSN også....Men jeg forstår veldig godt hva du mener, jeg tenker akkurat sånn selv også hehe Lillian *humre* *titte på MSN* :oops: Jada, du er en av dem jeg nevnte som "resten", Midnattsol Jeg er redd for å virke dum, forskrudd og annoying... Me too, Candyfloss Sorry all siteringa, men det passet best nå siden det var så mange jeg ville kommentere. *s* Lillian
Gjest Donna Skrevet 25. juli 2003 #17 Skrevet 25. juli 2003 MSN ja .....hehe det er de som har kontaktet meg - og det er kjempkoselig å prate !! :D Har to KG brukere som jeg prater ganske ofte med. - det er egentlig de jeg prater mest med på msn ....... de nadre er bekjente ...ellere andre ..... eh ..for noen rotete settninger da !
Skusla Skrevet 25. juli 2003 #18 Skrevet 25. juli 2003 Syntes bare det er kjempe koselig jeg.. Om andre vil bli kjent med meg ser jeg på som bare hyggelig. Jeg har kontakt med noen KG brukere gjennom SMS, Email og MSN. Dessverre så har jeg ikke tid å skrive så mye som jeg ønsker, så kontakten blir litt opp og ned. De jeg har kontakt med er utrolig herlige mennesker, som jeg setter stor pris på. Jeg kan skrive til de selv om det er tre uker siden sist, og alt er like bra. Å bli bedre og bedre kjent med de syntes jeg bare er spennende og jo mer jeg blir det, jo mer liker jeg de. Når det er sagt er det mange jeg godt kunne tenkt meg å bli kjent med her på KG. Mange jeg føler jeg har mye til felles med, og som jeg syntes er ustyrtelig morsomme, intelligente, koselige og sympatiske. Det er vel her som IRL, noen føler man seg på bølgelengde med, og andre ikke. Noen har meninger som jeg ikke kan identifisere meg med, eller som jeg ikke forstår, mens andre er stikk motsatt. Så det er bare å ta kontakt. Jeg tror ikke noen her skal føle at det er flaut eller ekkelt. Å Lillian; Det lille jeg har hatt av kontakt med deg... Jeg tror IKKE du trenger bekymre deg for at noen skal syntes du er teit eller noe. Du er en meget sympatisk og oppegående person, som er veldig lett å bli glad i..
Gjest lekebøll Skrevet 25. juli 2003 #19 Skrevet 25. juli 2003 Er jo bare koselig å "snakke"/taste litt mer med noen man synes virker oppegående. Har sendt litt PM med noen brukere her inne (spesielt før, men også et par under dette nicket), og det er hyggelig.
*Lillian* Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #20 Skrevet 25. juli 2003 Men det er ingen som vil skrive hvem det er de kunne tenke seg å ta kontakt med da, nei? Jeg kunne tenkt meg med: gjkfjdp [*] fmkdn [*] dlmglr [*] fmdkf [*] djgkf [*] mkgnfd [*] nkdgn Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå