Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2002 #1 Skrevet 20. april 2002 Jeg er en mann på 31 år , og synes jenter ( 18 + ) , med glimt i øyet , kan være utrolig sexy'e . De må riktignok ha ( ungpike- )kropp ; rompe , faste og fine pupper ( størrelse ikke så viktig ), pene øyne , en voksen småfrekk attitude og at de er løse i SNAKKE-APPARATET ... Jeg synes også , til en viss grad , at yngre jenters naivitet er KAN være opphissende . Men jeg kan bli brydd , og i andre tilfeller , direkte FRASTØTT dersom jeg merker aldersforskjellen FOR godt . Da føler jeg meg brått som en gammel gris , som ikke er på bølgelengde med henne , i all hennes naivitet og ungpike-aktige væremåte , men som bruker nærværet og samtalen med henne til å kåte opp meg selv . ( - og spise hjemme .... ) Min kontakt med yngre jenter foregår på min arbeidsplass , hvor vi stadig har unge studinner og lærlinger og vikarer inne . Jeg har ikke hatt sex med en ung jente før , men tanken er enormt opphissende ; one night stands . Men det blir vel med tanken .... Jeg vil ha flest mulige svar på mitt innlegg , men kanskje spesielt fra jenter , og er det noen yngre jenter som har lest innlegget til bunnen ? Fast Cowboy
katta Skrevet 20. april 2002 #2 Skrevet 20. april 2002 Uffa meg!!! Vanskelig å være objektiv her... Det blir vel litt som praten om hvorvidt størrelsen på pi##en har noe å si... Får frem ALLE kompleksene om rynker og hengepupper og disserumpe, når menn lykksalige prater om faste ungpike-kropper og naive jentesinn Men i og med at eg drømte om å ha sex med Prins William i natt og er 29 år gammal, skal eg ikke kaste den første steinen her Nå vil eg bare tilføye at 18+ ikke er så veldig ungt og at der finnes jenter i den alderen som synes at menn i din alder er veldig tiltrekkende... Er det galt??? Nei, synes ikke det, så lenge jenta er voksen nokk. Men vær forsiktig, ikke lek med følelsene hennes. P.S. Håper ikke at du er sjefen til alle disse ungpikene... Da får pipen en annen lyd.
OppNed Skrevet 20. april 2002 #3 Skrevet 20. april 2002 Du fikk ikke helt tydelig frem om det var unge jenter, og helst dem, du ville ha svar fra cowboy Du får heller presisere dette, hvis det var det du ønsket. Så, som voksen jente på 34 så hopper jeg utpå og tar sjansen på at du tar svar fra andre også. Det som slår meg litt når jeg leser om menns fantasiliv, er hvor konkrete fantasiene ofte er. Slik kan det være med elsklingen også. Han er så visuell. Menn er visuelle, har jeg skjønt. For min del, så kan jeg se en mannshånd, og bli helt carried away med tanke på disse hendene og fingrerne. F.eks. Uten å undres over hvordan han ser ut, med eller uten klær. Kropp og konkrete menn trigger meg ganske enkelt i liten grad. Og minst av alt 18-åringer. De er enkelt og greit ikke sex-objekter. For meg. Derfor er dere menn litt skremmende. Helt sant. Til tross for at meg selv og mange andre på min alder fort kan bli forvekslet med ti år yngre jenter m.h.t kropp, klesstil, sveis og alt det der, så er det en kjensgjerning at vi ikke ER så unge, see? Det er faktisk en litt sårbar greie. En bekreftelse på at seksualitet i kommers-verdenen vår er tett knyttet opp mot ungdom. Merkelig nok, når jeg også hører utallige andre kvinner sier at de blomstrer som aldri før, etter 30. Når det er sagt, så ville jeg blitt tatt mer på senga hvis han betrodde meg at han fantaserte om 80-årige damer. Men er det noe galt med deg? Selvfølgelig ikke, cowboy. Du er nok lik mangemange menn i tankegangen din. Fantasiliv er en spennende, utfordrende og flott greie. Jo rikere, dess bedre. MEN (det måtte jo bare komme...) Jeg synes du lever litt farlig, jeg. Du lar dette gå litt langt når du bevisst lar deg opphisse av faktiske mennesker. Det, for min del, ville blitt for røft, både som partner og hvis jeg var den som hadde den kontakten som du skriver om. Det at du faktisk prater med andre på grunnlag av at de er sexy ungjenter, fantaserer om de samme jentene, sjekker ut puppestørrelser, saumfarer kroppene deres etc...Dette, for min del ihvertfall, er å gå over noen terskler som absolutt blir for truende. En ting er å snu seg etter en jente på stranda, på gata osv. Noe annet er å suge til seg personligheten hennes, flørte (?) og bli kjent med. Skummeltskummelt Jeg husker når han jeg camperer med betrodde meg at han kan fantasere om ungjenter (han fantaserer om mye annet gså, bare så det er sagt). Det var en fryktelig greie, den gangen. Men skulle han hatt den slags nærkontakt med andre jenter, i tillegg, så ville jeg blitt urolig. Redd for at han erstattet meg i tankene når vi hadde sex, for eksempel. Med konkrete mennesker av kjøtt og blod. Før jeg slo meg til ro med det, så er det nesten så jeg lurer på om jeg skulle utfordret ham så sterkt på det at han kunne fått seg et måltid ute (!). Bare for å fått opplevd det, sett om det faktisk var slik han trodde...Men det har altså ikke skjedd. Men igjen: du gjør ikke noe galt ved å fantasere. Jeg skjønner det faktisk. En jentekropp, eksponert slik som vi alle vet de er, er jo pent. Og sexy. En standardfantasi, tror jeg. Men som sagt, så er det først når fantasiene blir veldig konkrete, veldig sterke at det blir litt nifst hvis dere som par ikke har metoder for å lette på trykket. Jeg er ikke en stor tilhenger av å undertrykke tanker. Det som kanskje er mer interessant er om du selv føler du gjør noe galt. Er det slik at du spiser hjemme fordi du føler at noe annet blir feil. Eller er det fordi du har et oppriktig ønske om å spise hjemme? Ville du klinket til hvis det var ok for partneren din? Fantaserer du aldri om jenter på din egen alder? Først stilt ovenfor slike vinklinger kan du muligens begynne å grave frem litt dypere mening rundt dette. I den grad det har en hensikt, dah Maiken 1212[ Dette Innlegg er endret av: maiken den 2002-04-20 16:43 ]
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 På 20.4.2002 den 12.29, Gjest Anonymous skrev: Jeg er en mann på 31 år , og synes jenter ( 18 + ) , med glimt i øyet , kan være utrolig sexy'e . De må riktignok ha ( ungpike- )kropp ; rompe , faste og fine pupper ( størrelse ikke så viktig ), pene øyne , en voksen småfrekk attitude og at de er løse i SNAKKE-APPARATET ... Jeg synes også , til en viss grad , at yngre jenters naivitet er KAN være opphissende . Men jeg kan bli brydd , og i andre tilfeller , direkte FRASTØTT dersom jeg merker aldersforskjellen FOR godt . Da føler jeg meg brått som en gammel gris , som ikke er på bølgelengde med henne , i all hennes naivitet og ungpike-aktige væremåte , men som bruker nærværet og samtalen med henne til å kåte opp meg selv . ( - og spise hjemme .... ) Min kontakt med yngre jenter foregår på min arbeidsplass , hvor vi stadig har unge studinner og lærlinger og vikarer inne . Jeg har ikke hatt sex med en ung jente før , men tanken er enormt opphissende ; one night stands . Men det blir vel med tanken .... Jeg vil ha flest mulige svar på mitt innlegg , men kanskje spesielt fra jenter , og er det noen yngre jenter som har lest innlegget til bunnen ? Fast Cowboy Selvsagt er det helt i orden å ha lyst til å sex med ei jente på 18. Jeg er 18 selv, og synes det er veldig sjarmerende når eldre menn viser interesse. Vi jenter er jo på vårt vakreste fra 16-22 omtrent. Så går det bare den gale veien. Rompa blir slappere og puppene henger. Det er naturens gang. Så det er helt naturlig at dere godt voksne menn fantaserer om oss. Men hvis du skal innlede noe seksuelt med en av jentene som er innom jobben din, må du passe på at det er på fritida. Litt dumt å bli tatt med buksene nede på kopimaskinen. Jeg har som oftest bare sex med eldre menn. 25 til 50.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå